مهمترین مزایای میز امداد برای سازمان ها
مهمترین مزایای مراکز امداد برای سازمان ها به شرح زیر است :
- مدیریت ارتقاء کیفیت، رضایت مشتریان، افزایش کارآیی سازمانی
- دریافت بازخوردهای مورد نیاز از مشتریان محصولات و خدمات
- فروش و بازاریابی و جمع آوری و سازماندهی سوابق مشتریان
- ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و جلب نظر و رضایت آنها
- ارائه خدمات آموزشی و رفع نیازهای آموزشی مشتریان
با توجه به گسترش رسانه های ارتباطی در دنیای امروز، مشتریان ممکن است از رسانه های متنوعی بخواهند مشکلات و نظرات خود را با شما در میان بگذارند. معمولا سازمان ها با راه اندازی مراکز امداد مشتری، به مشتریان خود در این زمینه جهت دهی های لازم را می دهند، برای مثال برخی سازمان ها مشکلات مشتریان خود را از طریق تماس تلفنی دریافت و سعی در رفع آنها دارند برخی دیگر با دریافت فکس یا ایمیل به بررسی مشکل می پردازند و برخی دیگر از سازمان ها برقراری این ارتباط را از چندین رسانه مختلف به طور همزمان برای مشتریان خود فراهم می آورند. در این حالت هر مشتری می تواند آزادانه و با توجه به علایق خود از بین تماس تلفنی، چت، ارسال ایمیل ، فکس و ... ارتباط خود را با سازمان برقرار نماید و در پی رفع مشکل خود باشد.
میز امداد شرکت داده پردازی ایران نیز با اختصاص فضای مناسب و امکانات پیشرفته، امکان دریافت مشکلات مشتریان خود را از طریق رسانه های مختلف دارا می باشد.
مزایای میز امداد برای مشتریان
- گروهی از کاربران که بیشترین مزیت را از میز امداد دریافت خواهند کرد مشتریان هستند. دلیل اصلی این است که مشتریان میتوانند هنگام برخورد با یک مشکل یا مسئله از یک نقطه تماس متمرکز استفاده کنند.
- مزیت دیگر برای مشتری این است که قادر خواهند بود از دانش نامه هایی که برای مشتریان تهیه شده است استفاده نمایند.
- دانش نامه یک مجموعه از مشکلات رخ داده معمول است که مشتریان ممکن است بیش از یک بار با آنها مواجه شوند.
- مشتری قادر است به نرم افزار میز امداد وارد شده، از این ابزار استفاده کنند، مسائل را خودشان شناسایی و حل کنند، بنابراین زمان خود را حفظ میکند در عین حال که تجربه مثبتی در اختیار مشتری قرار گرفته است.
میز امداد شرکت داده پردازی ایران
- دارای 20 نفر تکنیسین و کارشناس مجرب با تخصصهای نرم افزار، سخت افزار، مرکز داده های اینترنی، شبکه، MainFrame و ...
- امکان ارائه خدمات بصورت شبانه روزی 24*7
- مجهز به تیمهای: · Deskside Team
· Network Team
· Telecom Team
· Application Team
- استفاده از جدیدترین نرم افزار Help Desk با امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان
- ثبت درخواستها از طریق تماس تلفنی، ایمیل، پیامک و یا پورتال
- اطلاع رسانی به مشتریان از طریق ارسال پیامک
- استفاده از سرورهای معتبر در دیتا سنتر شرکت، از نظر کارایی و امنیت جهت نگهداری اطلاعات مشتریان
- استفاده از کارشناسان مجرب
- وجود پایگاه دانش (Knowledge Base)
- ارائه خدمات آموزشی و رفع نیازهای آموزشی مشتریان