مطابق ITIL، میز امداد (HelpDesk) یک نقطه متمرکز برای گزارش رخدادهاست و برای کاربران/مشتریان درخواستهای سرویس را ایجاد می کند. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه میشوند که نیاز به کمک دارند، با مرکز برای حل مشکل تماس میگیرند. نرم افزار Help Desk وظایف میز امداد را خودکار میکند. به این صورت که یک مجموعه از ابزارها برای ثبت، دنبال کردن و حل تماس های پشتیبانی فراهم میآورد تا هم از مشکلات روشهای دستی رهایی پیدا کنیم و هم از مزایای یک سیستم مدیریت درخواست بهرهمند گردیم.
طراحی و پیادهسازی یک مرکز عملیات امنیت یا SOC (Security Operations Center) به منظور بهبود و تقویت امنیت سازمان صورت میگیرد. امین رای با راهاندازی SOC در سازمان، یک واحد مرکزی که مسئولیت آن تشخیص، پیشبینی، پیشگیری، تشخیص و پاسخ به حوادث امنیتی است را ایجاد میکند. این مرکز با استفاده از فناوریها و فرایندهای خاص، به جمعآوری، تجزیه و تحلیل، گزارشدهی و عمل به تهدیدات امنیتی میپردازد.
انواع دورههای امنیت اطلاعات منطبق بر سرفصلهای ارائه شده در موسسات بینالمللی همانند EC-Council، SANS و ISC2 برمبنای نیازمندی سازمانها تدوین و برگزار میشوند.
پیادهسازی پرکتیسهای امنیتی در فرایندهای توسعه نرمافزار، منجر به تحویل یک نرمافزار ذاتا امن در یک زیرساخت امن خواهد شد که با توجه به نقش حیاتی نرمافزارها در سازمان، خود منجر به کاهش بسیاری از تهدیدات امنیتی علیه سازمانها خواهد شد. در این راستا، خدماتی شامل انواع فعالیتهای امنیتی قابل انجام در فازهای برنامهریزی، طراحی، پیادهسازی، استقرار و پایش نرمافزار، برای هر سازمان، شرکت یا تیمی که به نوعی با توسعه داخلی یا برونسپاری شده نرمافزارها سروکار دارند، در هر مقیاس و سطح بلوغ و با هر متدولوژی برای چرخه حیات خود، ارائه شده است.
مرکز تماس (کال سنتر) Planet مناسب شرکت های کوچک می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفنی محدود دارند و تعداد تماس های همزمانشان بیش از 60 تماس همزمان نخواهد بود. این مرکز امکانات لازم برای یک مجموعه کوچک دارای سرویس تلفن، نمابر و پیامک را نیز فراهم می نماید و از طریق منوی IVR موجود می تواند به افزایش و ارتقای بهره وری شرکت های کوچک کمک شایانی نماید.