پنل مدیریت صنعت ساز ، تحت وب (آنلاین) و با زبان برنامه نویسی پی اچ پی طراحی و کدنویسی شده و در حال گسترش و توسعه روز به روز می باشد که به صورت یکپارچه و هماهنگ تمام فعالیت های (مدیریت جامع) یک کارخانه یا واحد های تولیدی و... را با کاربری و دسترسی آسان با هر نوع سیستم (کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و ...) و بدون نیاز به نصب و محدودیت های نصب و با سطح دسترسی های مختلف و بالا انجام می دهد.
ﻫﺪف امین رای از طراحي، پيادهسازي و استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات برمبنای استاندارد ISO/IEC 27001:2022، کاﻫﺶ ﻣﺨﺎﻃﺮات، ﺑﻬﺒﻮد ﺟﺎیگاه اﻣﻨﯿﺖ و همچنین ارﺗﻘﺎي ﺳﻄﺢ داﻧﺶ و فرهنگ اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت درمحدوده پروژه تعریف شده است.
مطابق ITIL، میز امداد (HelpDesk) یک نقطه متمرکز برای گزارش رخدادهاست و برای کاربران/مشتریان درخواستهای سرویس را ایجاد می کند. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه میشوند که نیاز به کمک دارند، با مرکز برای حل مشکل تماس میگیرند. نرم افزار Help Desk وظایف میز امداد را خودکار میکند. به این صورت که یک مجموعه از ابزارها برای ثبت، دنبال کردن و حل تماس های پشتیبانی فراهم میآورد تا هم از مشکلات روشهای دستی رهایی پیدا کنیم و هم از مزایای یک سیستم مدیریت درخواست بهرهمند گردیم.