Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    تولید نرم افزار شبیه سازی simulation/ بازی وار سازی gamification با رویکرد تبلیغاتی با کمک فناوری واقعیت ترکیبی

    10٬000٬000٬000 ریال
    تولید نرم افزار شبیه سازی با هدف تبلیغاتی تعاملی واقع گرایانه براساس آخرین تکنولوژی واقعیت ترکیبی قابل ارائه در نمایشگاه های داخلی و بین المللی

    شبیه ساز سه بعدی تبلیغاتی بصورت تعاملی یکی از آخرین فناوری های قابل ارائه در نمایشگاه های داخلی و بین المللی است که بعنوان مدیا و بستری جدید جهت معرفی محصولات به مخاطبین قابل استفاده است. این فناوری به بازدیدکنندگان فرصت آشنایی، آموزش و کاربری را در کنار بازی وار سازی فراهم میکند. بعنوان مثال معرفی یک موتور هیبریدی خودرو به مخاطبین بدون دانش فنی بسیار پیچیده و دشوار است اما با کمک هدستهای واقعیت ترکیبی بسیار جذاب خواهد بود. ضمن اینکه بدلیل جذابیت ذاتی این دسته از محصولات، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری تمایل خواهند داشته تا دنیای واقع گرایانه واقعیت ترکیبی را تجربه کنند. لذا غرفه شما متراکم تر از قبل خواهد شد.

    در ویدئوی زیر، امکان تعامل کاربر با محیط با آخرین تکنولوژی موجود (با دست -  بدون کنترلر) را مشاهده خواهید کرد.

    *
    *
    *

    شبیه ساز سه بعدی تبلیغاتی بصورت تعاملی یکی از آخرین فناوری های قابل ارائه در نمایشگاه های داخلی و بین المللی است که بعنوان مدیا و بستری جدید جهت معرفی محصولات به مخاطبین قابل استفاده است. این فناوری به بازدیدکنندگان فرصت آشنایی، آموزش و کاربری را در کنار بازی وار سازی فراهم میکند. بعنوان مثال معرفی یک موتور هیبریدی خودرو به مخاطبین بدون دانش فنی بسیار پیچیده و دشوار است اما با کمک هدستهای واقعیت ترکیبی بسیار جذاب خواهد بود. ضمن اینکه بدلیل جذابیت ذاتی این دسته از محصولات، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری تمایل خواهند داشته تا دنیای واقع گرایانه واقعیت ترکیبی را تجربه کنند. لذا غرفه شما متراکم تر از قبل خواهد شد.

    در ویدئوی زیر، امکان تعامل کاربر با محیط با آخرین تکنولوژی موجود (با دست -  بدون کنترلر) را مشاهده خواهید کرد.