Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری (TLMS)

    7٬000٬000٬000 ریال
    سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (LMS) یا سیستم مدیریت آموزش مجازی LMS ، سامانه یا نرم افزاری است که به صورت الکترونیکی روند آموزش از راه دور را به‌طور خودکار مدیریت می‌کند. به عبارتی سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی، سامانه یا نرم افزاری است که به صورت الکترونیکی روند آموزش از راه دور را بطور خودکار مدیریت می‌کند. سیستم نرم افزار آموزش مجازی LMS، روند یادگیری وآموزش را به‌طور خودکار مدیریت می‌کند و مدیریت اجرایی برنامه‌های آموزشی را در درون یک سازمان تسهیل می‌کند. این سیستم یک روش و منبع کامل برای ایجاد دروس و مدیریت محتوای آموزشی، اشتراک گذاری، برگزاری آزمون و اعلام و بررسی نتایج و در نهایت گرفتن مدرک را شامل می شود. در واقع این سیستم به عنوان یک رابط کاربری میان دانش پژوهان، اساتید، سیستم های آموزشی آنلاین بوده و سعی در الکترونیکی کردن فرآیند یادگیری و فرآیندهای وابسته و مربوط به حوزه ی آموزش را دارد. به بیان دیگر ،LMS یک بسته نرم افزاری است که فرآیند توزیع محتوای الکترونیک بین دانش آموزان و دانشجویان را مدیریت می کند. در این زمینه، مؤسسات و شرکتهای بسیاری که در دنیای تجارت آموزشی فعالیت دارند، برنامه های کاربردی پیچیده و عظیمی طراحی کرده اند که با عناوین متنوعی همچون سیستم مدیریت آموزشی، سیستم مدیریت کارآموزی، سیستم سرپرستی فعالیت آموزشی، سیستم آموزشی مجتمع وغیره به کاربران آموزش الکترونیکی عرضه می شوند. فناوری آموزش الکترونیکی LMS از جمله: ادوبی کانکت و مایکروسافت اسکایپت جدیدترین و به روزترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت آموزش LMS هستند که در امر تدریس و یادگیری مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار این سیستم های مدیریت آموزش های مجازی سیستم های دیگری به جهت بهبود عملیات مدیریت آموزش های حضوری (TMS) و همچنین ایجاد متدهای جدید و نوین آموزشی از جمله آموزش های ترکیبی (درصدی حضوری و در صدی الکترونیکی ) (flipped mode) لازم می باشد که بتوان در سازمان های بزرگ با طیف گسترده ای از دانش پژوهان و فراگیران و اساتید و همچنین دارای شعبه های مختلفی با ساختار های درونی متفاوت تر، مدیریت ها و برنامه ریزی ها و اجرای دوره ها و همچنین گزارش گیری های مختلف در بازه های زمانی متفاوت از روند های برگزاری و سیر پیشبرد اهداف قابل دسترسی باشند. که با توجه به سابقه 12 ساله شرکت دانش بنیلن تحلیلگران در حوزه آموزش های مجازی بر آن شدیم که یک سیستم یکپارچه به جهت پاسخ گویی نیاز های ایجاد شده طراحی و به اجرا برسانیم که این سیستم جامع مدیریت آموزش(TLMS)در واقع ادغامی از دو سیستم LMS و TMS و بهبود و توسعه قابلیت ها و توانایی ها آنها می باشد.

    برخی از ویژگی‌ها و امکانات سیستم جامع مدیریت آموزش و یادگیری (TLMS)

    • مدیریت سازمان های مختلف با قابلیت ایجاد والد (شعبه ها و نمایندگی ها)
    • امکان ثبت اطلاعات پایه نمایندگی ها بر اساس فیلدهای مختلف.
    • ارائه پنل اختصاصی به هر یک از نمایندگی ها با امکان تعریف درگاه های پرداختی جداگانه و تمامی دسترسی های ادمینی
    • مدیریت چارت سازمانی برای سازمان های تعریف شده به صورت نموداری
    • مدیریت کاربران با قابلیت انتصاب چارت سازمانی مربوطه و تعیین نقش های کاربران.
    • مدیریت افراد با قابلیت اتصال چندین حساب کاربری به فرد مورد نظر و تعیین دسترسی های مختلف به هر حساب کاربری.
    • مدیریت دوره ها مختلف بر اساس رسته شغلی و نوع دوره های با دسته بندی های جداگانه
    • انجام تمامی عملیات برنامه ریزی، مدیریت و اجرای دوره های حضوری، مجازی (الکترونیکی) و ترکیبی
    • ثبت دوره ها و ارسال برای تایید به طرفین قرارداد
    • ثبت و مدیریت قرارداد های آموزشی با سایر سازمان ها و ارائه پنل اختصاصی
    • امکان بارگذاری مدارک هویتی و احکام کارگزینی تمامی کارشناسان
    • تعریف و تشکیل برنامه سالانه آموزشی نمایندگی ها
    • امکان محاسبه میزان نفر ساعت، سرانه آموزشی، ساعات دوره های آموزشی و ... در قالب گزارش های مختلف
    • انجام گزارش گیری های مختلف برای نفرات و دوره ها
    • مدیریت اطلاعات مربوط به برگزاری و اجرای دوره آموزشی توسط دستگاه ها
    • دریافت اطلاعات از وب سرویس ها از جمله ثبت احوال و کارمند ایران و ...
    • ثبت و مدیریت گواهینامه ها از جمله گواهینامه های تک دوره ای و کوتاه مدت و بلند مدت
    • مناسب به جهت برگزاری کارگاه ها و سمینا رها و همایش ها
    • انعطفا پذیری بالا در طراحی های و اجرایی نمودن بخش های توسعه ای
    • و ...

    برخی از امکانات پنل آموزشی سامانه  :

    زیر ساخت :

    • مدیریت سازمان ها(تعریف سازمان های مختلف با قابلیت تعریف سمت های مختلف)
    • مدیریت کاربران(تعریف کاربران مختلف با تعریف نقش ها و انتصاب سمت های آن، مدیریت دسترسی کاربران)
    • مدیریت استان و شهرها(مدیریت استان ها و شهر ها)

    مدیریت وظایف کاربران : میتوان برای کاربران وظایف تعریف کرد و تاریخ انجام برای آنها انتصاب داد.

    مدیریت فایل : برای ارسال فایل بین کاربران کاربر دارد و کاربران سیستم(کارشناسان آموزش) میتوانند فایل هایی را ما بین خود رد و بدل کنند.

    اطلاعات پایه آموزش :

    • دوره(تعریف و مدیریت دوره های مختلف در سیستم)
    • تخفیفات(تعریف و مدیریت تخفیف های مختلف در سیستم به همراه درصد یا مبلغ و کد تخفیف)
    • گروه آموزشی(تعریف و مدیریت گروه های آموزشی مختلف در سیستم)
    • سختی آزمون(تعریف و مدیریت سختی آزمون در سیستم)
    • نوع گواهینامه(تعریف و مدیریت فرمت گواهینامه های مختلف با درج اینکه گواهینامه برای دوره است یا برای نشست به همراه فایل ضمیمه طراحی شده و تگ های مورد استفاده در آن)
    • مقطع تحصیلی(تعریف و مدیریت مقاطع تحصیلی مختلف در سیستم)
    • نحوه ثبت نام(تعریف و مدیریت نحوه ثبت نام در سیستم)
    • دسته بندی دوره(تعریف و مدیریت دسته بندی ها برای دوره های تعریف شده در سیستم)
    • سطح دوره(تعریف و مدیریت سطوح دوره های مختلف در سیستم)
    • سطح دانش پژوه(تعریف و مدیریت سطوح دانش پژوه های مختلف در سیستم)
    • رسته شغلی(تعریف و مدیریت رسته های شغلی مختلف در سیستم)
    • شغل(تعریف و مدیریت شغل های مختلف در سیستم)
    • رتبه شغلی(تعریف و مدیریت رتبه های شغلی مختلف در سیستم)
    • فرمت شماره گذاری(تعریف فرمتهای شماره گذاری برای گواهینامه ها و یا نشست ها در سیستم)
    • دستگاه محل خدمت(تعریف و مدیریت دستگاه های محل خدمت در سیستم)

    نظرسنجی :

    تعریف نظرسنجی های مختلف به صورت چهارگزینه ای و تشریحی با امکان تعیین اجباری بودن سوالات به صورت دلخواه

    آزمون:

    • تعریف آزمون به صورت تشریحی و چهارگزینه ای به همراه ایجاد و مدیریت دسته بندی های مختلف برای یک آزمون
    • تعریف سوالات و گزینه ها برای دسته بندی های ایجاد شده

    مدیریت آموزش:

    • برگزاری دوره جاری(مدیریت اجرای دوره های تعریف شده در بازه های زمانی مختلف
    1. مدیریت کلاس مجازی(در صورتی که دوره به صورت آنلاین باشد این گزینه فعال می شود و لینک ورود به کلاس ایجاد می شود. در صورتی که مدیریت نفرات دوره مورد نظر به صورت اتوماتیک باشد کاربر به صورت اتوماتیک وارد دوره آنلاین می شود و در صورتیکه به صورت دستی باشد باید توسط کارشناس مربوطه به کلاس هدایت شود.)
    2. مدیریت نفرات دوره(لیست نفرات شرکت کننده در کلاس با امکان اضافه کردن دستی)
    3. مدیریت اساتید دوره(افزودن استاد به دوره)
    4. مدیریت سرفصل ها(امکان افزودن سرفصل ها و فایل های مربوطه به همراه امکان قفل گذاری برای فایل های مورد نظر جهت جلوگیری از دانلود آنها)
    5. روزها و ساعات برگزاری دوره(مشاهده و ثبت روزها و ساعات برگزاری دوره)
    6. مدیریت نظرات کاربران(لیست نظرات ثبت شده کاربرای برای دوره مورد نظر. در صورتی که نظر توسط کارشناس تایید شود در سایت نمایش داده می شود.)
    7. نظر سنجی(انتصاب دادن نظرسنجی به دوره به همراه امکان ایجاد تاریخ فعال سازی آن)
    8. نتایج نظرسنجی(مشاهده اطلاعات نظر سنجی به صورت آماری و نموداری به تفکیک سوالات و به تفکیک اطلاعات کلی)
    9. اطلاعات پرداختی دوره(اطلاعات پرداختی دوره کاربران)
    10. گواهی تایید مالی(ارائه گواهی تایید مالی برای شرکت کنندگان در دوره)
    11. آزمون(تعریف آزمون های مختلف برای دوره با امکانات مختلف)
    12. نتایج آزمون(مشاهده نتایج آزمون به همراه امکان تغییر در نمره آزمون کاربر)
    13. مدیریت هزینه گواهینامه(امکان ایجاد هزینه برای گواهینامه)
    14. لیست گواهینامه های دریافتی کاربران(مدیریت لیست گواهینامه های دریافتی کاربران)
    15. شرایط دریافت گواهینامه(ایجاد شرایط برای دریافت گواهینامه به طوریکه دریافت گواهینامه منوط به شرکت در نظرسنجی یا قبولی در آزمون خاصی باشد)
    16. روابط بین آزمون ها(امکان ایجاد روابط بین آزمون ها به طوریکه شرکت در یک آزمون منوط به شرکت در آزمون دیگر باشد)
    17. امکان آزمون مجدد(ایجاد امکان شرکت مجدد در آزمون برای کاربران دوره)
    18. فایل ها(آپلود فایل های مورد نیاز برای دوره)
    • کافه آموزش(این قسمت به صورت رایگان دوره هایی تعریف میشود برای رغبت کاربران برای خرید دوره ها با همان امکانات دوره های آموزشی)
    • لیست کل پرداختی دوره ها(لیست کل پرداختی های کاربران برای دوره ها با قبلیت جستجو بر اساس فیلدهای مختلف)

    نشست ها:

    • امکان برگزاری انواع وبینار ها ( کارگاه های آموزشی ، سمینار های آنلاین، همایش و کنفرانس ) با تعداد کاربران نا محدود
    • امکان برگزاری نظرسنجی آنلاین از نشست ها
    • امکان صدور انواع گواهینامه ها متناسب با نوع نشست ها
    • امکان برنامه ریزی . متناسب سازی نشست های چند مرحله ای

    انتشارات:

    • دسته بندی انواع کتاب های صوتی و کتاب های الکترونیکی
    • امکان دسته بندی انتشارات و دسترسی به هر یک از انها
    • امکان معرفی اطلاعات کتاب ها و دانلود بخش های انتخابی از کتاب های صوتی و یا الکترونیکی به کاربران

    گزارشات:

    • بیش از ده نوع گزارشات آموزشی مورد نیاز موسسه
    • انواع گزارشات مالی لازم
    *
    *
    *

    برخی از ویژگی‌ها و امکانات سیستم جامع مدیریت آموزش و یادگیری (TLMS)

    • مدیریت سازمان های مختلف با قابلیت ایجاد والد (شعبه ها و نمایندگی ها)
    • امکان ثبت اطلاعات پایه نمایندگی ها بر اساس فیلدهای مختلف.
    • ارائه پنل اختصاصی به هر یک از نمایندگی ها با امکان تعریف درگاه های پرداختی جداگانه و تمامی دسترسی های ادمینی
    • مدیریت چارت سازمانی برای سازمان های تعریف شده به صورت نموداری
    • مدیریت کاربران با قابلیت انتصاب چارت سازمانی مربوطه و تعیین نقش های کاربران.
    • مدیریت افراد با قابلیت اتصال چندین حساب کاربری به فرد مورد نظر و تعیین دسترسی های مختلف به هر حساب کاربری.
    • مدیریت دوره ها مختلف بر اساس رسته شغلی و نوع دوره های با دسته بندی های جداگانه
    • انجام تمامی عملیات برنامه ریزی، مدیریت و اجرای دوره های حضوری، مجازی (الکترونیکی) و ترکیبی
    • ثبت دوره ها و ارسال برای تایید به طرفین قرارداد
    • ثبت و مدیریت قرارداد های آموزشی با سایر سازمان ها و ارائه پنل اختصاصی
    • امکان بارگذاری مدارک هویتی و احکام کارگزینی تمامی کارشناسان
    • تعریف و تشکیل برنامه سالانه آموزشی نمایندگی ها
    • امکان محاسبه میزان نفر ساعت، سرانه آموزشی، ساعات دوره های آموزشی و ... در قالب گزارش های مختلف
    • انجام گزارش گیری های مختلف برای نفرات و دوره ها
    • مدیریت اطلاعات مربوط به برگزاری و اجرای دوره آموزشی توسط دستگاه ها
    • دریافت اطلاعات از وب سرویس ها از جمله ثبت احوال و کارمند ایران و ...
    • ثبت و مدیریت گواهینامه ها از جمله گواهینامه های تک دوره ای و کوتاه مدت و بلند مدت
    • مناسب به جهت برگزاری کارگاه ها و سمینا رها و همایش ها
    • انعطفا پذیری بالا در طراحی های و اجرایی نمودن بخش های توسعه ای
    • و ...

    برخی از امکانات پنل آموزشی سامانه  :

    زیر ساخت :

    • مدیریت سازمان ها(تعریف سازمان های مختلف با قابلیت تعریف سمت های مختلف)
    • مدیریت کاربران(تعریف کاربران مختلف با تعریف نقش ها و انتصاب سمت های آن، مدیریت دسترسی کاربران)
    • مدیریت استان و شهرها(مدیریت استان ها و شهر ها)

    مدیریت وظایف کاربران : میتوان برای کاربران وظایف تعریف کرد و تاریخ انجام برای آنها انتصاب داد.

    مدیریت فایل : برای ارسال فایل بین کاربران کاربر دارد و کاربران سیستم(کارشناسان آموزش) میتوانند فایل هایی را ما بین خود رد و بدل کنند.

    اطلاعات پایه آموزش :

    • دوره(تعریف و مدیریت دوره های مختلف در سیستم)
    • تخفیفات(تعریف و مدیریت تخفیف های مختلف در سیستم به همراه درصد یا مبلغ و کد تخفیف)
    • گروه آموزشی(تعریف و مدیریت گروه های آموزشی مختلف در سیستم)
    • سختی آزمون(تعریف و مدیریت سختی آزمون در سیستم)
    • نوع گواهینامه(تعریف و مدیریت فرمت گواهینامه های مختلف با درج اینکه گواهینامه برای دوره است یا برای نشست به همراه فایل ضمیمه طراحی شده و تگ های مورد استفاده در آن)
    • مقطع تحصیلی(تعریف و مدیریت مقاطع تحصیلی مختلف در سیستم)
    • نحوه ثبت نام(تعریف و مدیریت نحوه ثبت نام در سیستم)
    • دسته بندی دوره(تعریف و مدیریت دسته بندی ها برای دوره های تعریف شده در سیستم)
    • سطح دوره(تعریف و مدیریت سطوح دوره های مختلف در سیستم)
    • سطح دانش پژوه(تعریف و مدیریت سطوح دانش پژوه های مختلف در سیستم)
    • رسته شغلی(تعریف و مدیریت رسته های شغلی مختلف در سیستم)
    • شغل(تعریف و مدیریت شغل های مختلف در سیستم)
    • رتبه شغلی(تعریف و مدیریت رتبه های شغلی مختلف در سیستم)
    • فرمت شماره گذاری(تعریف فرمتهای شماره گذاری برای گواهینامه ها و یا نشست ها در سیستم)
    • دستگاه محل خدمت(تعریف و مدیریت دستگاه های محل خدمت در سیستم)

    نظرسنجی :

    تعریف نظرسنجی های مختلف به صورت چهارگزینه ای و تشریحی با امکان تعیین اجباری بودن سوالات به صورت دلخواه

    آزمون:

    • تعریف آزمون به صورت تشریحی و چهارگزینه ای به همراه ایجاد و مدیریت دسته بندی های مختلف برای یک آزمون
    • تعریف سوالات و گزینه ها برای دسته بندی های ایجاد شده

    مدیریت آموزش:

    • برگزاری دوره جاری(مدیریت اجرای دوره های تعریف شده در بازه های زمانی مختلف
    1. مدیریت کلاس مجازی(در صورتی که دوره به صورت آنلاین باشد این گزینه فعال می شود و لینک ورود به کلاس ایجاد می شود. در صورتی که مدیریت نفرات دوره مورد نظر به صورت اتوماتیک باشد کاربر به صورت اتوماتیک وارد دوره آنلاین می شود و در صورتیکه به صورت دستی باشد باید توسط کارشناس مربوطه به کلاس هدایت شود.)
    2. مدیریت نفرات دوره(لیست نفرات شرکت کننده در کلاس با امکان اضافه کردن دستی)
    3. مدیریت اساتید دوره(افزودن استاد به دوره)
    4. مدیریت سرفصل ها(امکان افزودن سرفصل ها و فایل های مربوطه به همراه امکان قفل گذاری برای فایل های مورد نظر جهت جلوگیری از دانلود آنها)
    5. روزها و ساعات برگزاری دوره(مشاهده و ثبت روزها و ساعات برگزاری دوره)
    6. مدیریت نظرات کاربران(لیست نظرات ثبت شده کاربرای برای دوره مورد نظر. در صورتی که نظر توسط کارشناس تایید شود در سایت نمایش داده می شود.)
    7. نظر سنجی(انتصاب دادن نظرسنجی به دوره به همراه امکان ایجاد تاریخ فعال سازی آن)
    8. نتایج نظرسنجی(مشاهده اطلاعات نظر سنجی به صورت آماری و نموداری به تفکیک سوالات و به تفکیک اطلاعات کلی)
    9. اطلاعات پرداختی دوره(اطلاعات پرداختی دوره کاربران)
    10. گواهی تایید مالی(ارائه گواهی تایید مالی برای شرکت کنندگان در دوره)
    11. آزمون(تعریف آزمون های مختلف برای دوره با امکانات مختلف)
    12. نتایج آزمون(مشاهده نتایج آزمون به همراه امکان تغییر در نمره آزمون کاربر)
    13. مدیریت هزینه گواهینامه(امکان ایجاد هزینه برای گواهینامه)
    14. لیست گواهینامه های دریافتی کاربران(مدیریت لیست گواهینامه های دریافتی کاربران)
    15. شرایط دریافت گواهینامه(ایجاد شرایط برای دریافت گواهینامه به طوریکه دریافت گواهینامه منوط به شرکت در نظرسنجی یا قبولی در آزمون خاصی باشد)
    16. روابط بین آزمون ها(امکان ایجاد روابط بین آزمون ها به طوریکه شرکت در یک آزمون منوط به شرکت در آزمون دیگر باشد)
    17. امکان آزمون مجدد(ایجاد امکان شرکت مجدد در آزمون برای کاربران دوره)
    18. فایل ها(آپلود فایل های مورد نیاز برای دوره)
    • کافه آموزش(این قسمت به صورت رایگان دوره هایی تعریف میشود برای رغبت کاربران برای خرید دوره ها با همان امکانات دوره های آموزشی)
    • لیست کل پرداختی دوره ها(لیست کل پرداختی های کاربران برای دوره ها با قبلیت جستجو بر اساس فیلدهای مختلف)

    نشست ها:

    • امکان برگزاری انواع وبینار ها ( کارگاه های آموزشی ، سمینار های آنلاین، همایش و کنفرانس ) با تعداد کاربران نا محدود
    • امکان برگزاری نظرسنجی آنلاین از نشست ها
    • امکان صدور انواع گواهینامه ها متناسب با نوع نشست ها
    • امکان برنامه ریزی . متناسب سازی نشست های چند مرحله ای

    انتشارات:

    • دسته بندی انواع کتاب های صوتی و کتاب های الکترونیکی
    • امکان دسته بندی انتشارات و دسترسی به هر یک از انها
    • امکان معرفی اطلاعات کتاب ها و دانلود بخش های انتخابی از کتاب های صوتی و یا الکترونیکی به کاربران

    گزارشات:

    • بیش از ده نوع گزارشات آموزشی مورد نیاز موسسه
    • انواع گزارشات مالی لازم