Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    نرم افزار تلفن گویا

    1٬000٬000٬000 ریال
    نرم افزار تلفن گویا
    امکانات و ابزارهای نرم افزار
    • پاسخگويي هوشمند تلفن

    • قابل برنامه ريزي و صداگذاري

    • ضبط مکالمات در صندوق صوتي

    • سيستم رزرو اتوماتيک

    • کارکردبدون وقفه سيستم در طول شبانه روز

    • ايجاد بهره وري کارکنان و اعلام رضايتمندي ارباب رجوع

    • امکان تفکيک پيام ها از طريق ايجاد صندوق پست صوتي

    • ثبت اطلاعات اعضاء و تعريف غذا

    • امکان مديريت کاربران سيستم 

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :
    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

    امنیت نرم افزار :

     در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    • لاگ گیری عملیات در سیستم

    • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    • امکان تعریف فرایند های کاری

    برخی از مشتریان :
    • شرکت مپنا

    • سازمان انرژی اتمی ایران 

    • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

    • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر

    *
    *
    *
    امکانات و ابزارهای نرم افزار
    • پاسخگويي هوشمند تلفن

    • قابل برنامه ريزي و صداگذاري

    • ضبط مکالمات در صندوق صوتي

    • سيستم رزرو اتوماتيک

    • کارکردبدون وقفه سيستم در طول شبانه روز

    • ايجاد بهره وري کارکنان و اعلام رضايتمندي ارباب رجوع

    • امکان تفکيک پيام ها از طريق ايجاد صندوق پست صوتي

    • ثبت اطلاعات اعضاء و تعريف غذا

    • امکان مديريت کاربران سيستم 

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :
    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

    امنیت نرم افزار :

     در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    • لاگ گیری عملیات در سیستم

    • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    • امکان تعریف فرایند های کاری

    برخی از مشتریان :
    • شرکت مپنا

    • سازمان انرژی اتمی ایران 

    • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

    • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر

    برچسب های محصول