Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    نرم افزار تکریم ارباب رجوع

    1٬000٬000٬000 ریال
    سیستم تکریم ارباب رجوع از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است.

    سیستم تکریم ارباب رجوع بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند. سیستم تکریم ارباب رجوع شامل 8 زير سيستم بوده و به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است.

    • قابليت استفاده با انواع بانك هاي اطلاعاتي

    • امكان تعريف ساختار بانك هاي اطلاعاتي

    • امكان استفاده با سامانه هايي با داده هاي با حجم بالا

    • تحت وب بودن سیستم

    امکانات و ابزارهای نرم افزار
    • امکان اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی

    • امکان مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع

    • امکان ارسال پيغام توسط ارباب رجوع براي پرسنل مورد نظر خود از طريق mail داخلي موجود

    • امکان تعريف چارت سازماني، پست هاي سازماني، پرسنل مربوط به پست سازماني و شرح وظايف مربوط به هر قابليت ارائه راهنماي طبقات

    • استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی

    • استفاده از مرورگر موجود در آن

    • قابل تعریف بودن تقويم کاري سازمان و قوانين و بخشنامه هاي سازمان

    • نرم افزار هوشمند تکریم ارباب رجوع از 8 زیر سیستم تشکیل شده است:

    • زيرسيستم سازماني : شامل چارت سازماني ، مشاهده و تعريف اتاقها ، راهنماي طبقات ، قوانين و بخشنامه ها ، تايم کاري و ...

    • زير سيستم Workin timing ، Work Flow م

    • شاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع ، مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم

    • زيرسيستم نوبت دهي : نوبت گيري براي کارهاي تعريف شده سازمان

    • ثبت اطلاعات ارباب رجوع : ثبت اطلاعات کابر جديد

    • نظرسنجي : انواع نظرسنجي ها در اين بخش تعريف مي شود

    • زير سيستم اطلاعات سازمان : مشاهده اطلاعات و اخبار به روز سازمان، سئوالات و پاسخها ،گالري عکس و فيلم و ...

    • زيرسيستم پيغام : ارسال پيغام توسط ارباب رجوع از طريق Mail داخلي

    • Browser: اين امکان جهت اتصال به اينترنت درنظر گرفته شده است

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :
    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

    امنیت نرم افزار :

     در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    • لاگ گیری عملیات در سیستم

    • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    • امکان تعریف فرایند های کاری

    برخی از مشتریان :
    • شرکت مپنا

    • سازمان انرژی اتمی ایران 

    • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

    • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر

    *
    *
    *

    سیستم تکریم ارباب رجوع بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند. سیستم تکریم ارباب رجوع شامل 8 زير سيستم بوده و به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است.

    • قابليت استفاده با انواع بانك هاي اطلاعاتي

    • امكان تعريف ساختار بانك هاي اطلاعاتي

    • امكان استفاده با سامانه هايي با داده هاي با حجم بالا

    • تحت وب بودن سیستم

    امکانات و ابزارهای نرم افزار
    • امکان اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی

    • امکان مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع

    • امکان ارسال پيغام توسط ارباب رجوع براي پرسنل مورد نظر خود از طريق mail داخلي موجود

    • امکان تعريف چارت سازماني، پست هاي سازماني، پرسنل مربوط به پست سازماني و شرح وظايف مربوط به هر قابليت ارائه راهنماي طبقات

    • استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی

    • استفاده از مرورگر موجود در آن

    • قابل تعریف بودن تقويم کاري سازمان و قوانين و بخشنامه هاي سازمان

    • نرم افزار هوشمند تکریم ارباب رجوع از 8 زیر سیستم تشکیل شده است:

    • زيرسيستم سازماني : شامل چارت سازماني ، مشاهده و تعريف اتاقها ، راهنماي طبقات ، قوانين و بخشنامه ها ، تايم کاري و ...

    • زير سيستم Workin timing ، Work Flow م

    • شاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع ، مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم

    • زيرسيستم نوبت دهي : نوبت گيري براي کارهاي تعريف شده سازمان

    • ثبت اطلاعات ارباب رجوع : ثبت اطلاعات کابر جديد

    • نظرسنجي : انواع نظرسنجي ها در اين بخش تعريف مي شود

    • زير سيستم اطلاعات سازمان : مشاهده اطلاعات و اخبار به روز سازمان، سئوالات و پاسخها ،گالري عکس و فيلم و ...

    • زيرسيستم پيغام : ارسال پيغام توسط ارباب رجوع از طريق Mail داخلي

    • Browser: اين امکان جهت اتصال به اينترنت درنظر گرفته شده است

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :
    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

    امنیت نرم افزار :

     در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    • لاگ گیری عملیات در سیستم

    • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    • امکان تعریف فرایند های کاری

    برخی از مشتریان :
    • شرکت مپنا

    • سازمان انرژی اتمی ایران 

    • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

    • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر