بیشتر سازمان ها و شرکت ها برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود، هزینه قابل توجهی برای افکار سنجی و نظر سنجی اختصاص می دهند تا بتوانند با شناخت کافی نسبت به مخاطبان هدف خود، از رقبای خود جلوتر باشند و بر اساس نیاز مخاطب، استراتژی تولید و فروش و… سازمان خود را راه اندازی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شناخت نیاز مخاطب نیز با علم و پیشرفت هماهنگ شده و نیازمند درک سازمان هاست به همین دلیل تکنولوژی های به روزی چون نرم افزار نظرسنجی یا سامانه نظر سنجی برای کمک به شناخت مخاطب و نیازهایی که دارد پیاده سازی شده است. سامانه نظرسنجی پندار هم یک نرم افزار نظرسنجی با پرسش سوالات هدفمند است که می تواند بازخورد های ساختارمند را تحلیل، ارزیابی و طبقه بندی کند و با نتایج بدست آمده برای تحقق اهدافتان به شما کمک می کند.