Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    نرم افزار کارتابل اداری

    1٬000٬000٬000 ریال
    این نرم افزار به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و شامل چندين بخش مجزا مي باشد. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزارامکان تشخیص فرایند های کاری در سازمانها و ارسال درخواست ها به صورت اتوماتیک به مسئولین آن فرایند می باشد. برخي از بخش های این راهکار کارکرد عمومي داشته و شامل مشاهده ورود خروج پرسنل و پرسنل زير مجموعه، مشاهده و امضاي ماموريت ها و مرخصي ها و ميزان آنها براي هر يک از پرسنل و پرسنل زير مجموعه است

    از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.

    کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..

    اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )

    امکانات و ابزارهای نرم افزار

    • امکان امضا درخواست های پرسنل زیر مجموعه

    • کنترل هوشمند کارتابل ، دسترسی ها و آلارمهای هوشمند سیستمی (مانند آلارم های جذب و تشکیلات و حکم و پرسنلی)

    • امکان ارسال پیغام پرسنل به همدیگر

    • تقویم کاری کارتابل با امکان دسترسی پرسنل برای یکدیگر

    • امکان ثبت برنامه کاری و مدیریت رویدادها

    • پرونده الکترونیکی پرسنل

    • امکان استفاده از فزایند ساز و تعریف فرایند ها

    • امکان گردش انواع درخواست

    • امکان گردش اسناد بر اساس قوانین تعریفی

    • امکان گردش درخواست ها بر اساس فرایند تعریفی و چارت

    • امکان پیگیری درخواست ها و عملیات

    • امکان تعریف تفویض اختیار برای کارتابلها

    • آرشیو اتوماتیک اسناد و ایجاد پرونده الکترونیکی هر فرد

    • ایجاد بایگانی اتوماتیک در سازمان

    امکانات سیستم به تفکیک بخش ها :

    بخش مرخصی:

    • مشاهده درخواستهاي مرخصي رسيده جهت تائيد

    • امکان درخواست انواع مرخصی

    • امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي مرخصي

    • امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده ( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) خود پرسنل

    • امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) زير مجموعه

    • امكان مشاهده مرخصي هاي باقي مانده

    • امكان درخواست مرخصي ساعتي ، روزانه ، اداري

    • امكان پيگيري درخواستهاي مرخصي

    • امكان چاپ برگه مرخصي ها

    • امكان ابطال مرخصي ها

    • كنترل مرخصي هاي ثبت شده بر اساس ورود و خروج كاربر از طريق دستگاه ورود و خروج

    بخش ماموريت :

    • مشاهده درخواستهاي ماموريت رسيده جهت تائيد

    • امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي ماموريت

    • امکان ثبت ماموریت

    • امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) خود پرسنل

    • امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) زير مجموعه

    • امكان گزارش گيري از ماموريتها به صورت جزئي و كلي

    • امكان پيگيري درخواستهاي ماموريت

    • امكان چاپ حكم ماموريت

    • امكان ابطال ماموريت

    • امكان بستن ماموريتها ي تائيد شده و محاسبه مدت ماموريت

    • كنترل ماموريتهاي ثبت شده بر اساس درصد مجاز توقف شبانه

    اضافه كاري :

    • امكان مشاهده اضافه كاري ماههاي قبل

    • امكان مشاهده مرخصي ها ، ماموريتها بر اساس ماه اضافه كاري

    • مشاهده كاركرد پرسنل بر اساس اطلاعات ورود و خروج

    • ثبت اضافه كاري براي پرسنل زير مجموعه بر اساس ميانگين تعيين شده توسط مديريت

     بخش ورود و خروج:

    • مشاهده ورود خروج خود پرسنل و پرسنل زير مجوعه

    • مشاهده تاخيرات و تعجيلات ورود و خروج پرسنل

    • گزارش گيري از اطلاعات ورود و خروج بر اساس فيلتر هاي مختلف موجود

    •  

    نمودار تشكيلاتی:

    • مشاهده اطلاعات مربوط به نمودار تشكيلاتي پرسنل وارد شده به سيستم

    • مشاهده دستورالعملها و فرمهاي ضميمه دستورالعملها

    • مشاهده روشهاي اجرائي و فرمهاي ضميمه

    • و... تفويض اختيار

     

    تفويض اختيار تائيد ماموريت پرسنل

    • تفويض اختيار ثبت ، بستن ،و چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت

    • تفويض اختيار تائيد درخواستهاي مرخصي پرسنل زير مجموعه

    • تفويض اختيار ثبت ، چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت مرخصي

     

    بخش درخواست خودرو براي ماموريت:

    • ارسال درخواست خودرو براي ماموريتهاي تائيد شده به واحد نقليه

    • مشاهده خودرو هاي تخصيص داده شده

    • ثبت اطلاعات بازگشت خودرو از ماموريت ( مسيرها ، توقف ها و كيلومتر طي شده خودرو)

    بخش درخواست گواهي حقوق:

    • مشاهده گواهي هاي حقوق صادر شده براي هر پرسنل

    • امكان ثبت درخواست گواهي حقوق و ارسال به واحد مربوطه جهت تائيد و صدور گواهي 

     

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :

    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • رائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :

    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : HTTPS–HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP 

    امنیت نرم افزار :

    در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    1. لاگ گیری عملیات در سیستم

    2. امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    3. امکان تعریف فرایند های کاری 

     
    *
    *
    *

    از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.

    کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..

    اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )

    امکانات و ابزارهای نرم افزار

    • امکان امضا درخواست های پرسنل زیر مجموعه

    • کنترل هوشمند کارتابل ، دسترسی ها و آلارمهای هوشمند سیستمی (مانند آلارم های جذب و تشکیلات و حکم و پرسنلی)

    • امکان ارسال پیغام پرسنل به همدیگر

    • تقویم کاری کارتابل با امکان دسترسی پرسنل برای یکدیگر

    • امکان ثبت برنامه کاری و مدیریت رویدادها

    • پرونده الکترونیکی پرسنل

    • امکان استفاده از فزایند ساز و تعریف فرایند ها

    • امکان گردش انواع درخواست

    • امکان گردش اسناد بر اساس قوانین تعریفی

    • امکان گردش درخواست ها بر اساس فرایند تعریفی و چارت

    • امکان پیگیری درخواست ها و عملیات

    • امکان تعریف تفویض اختیار برای کارتابلها

    • آرشیو اتوماتیک اسناد و ایجاد پرونده الکترونیکی هر فرد

    • ایجاد بایگانی اتوماتیک در سازمان

    امکانات سیستم به تفکیک بخش ها :

    بخش مرخصی:

    • مشاهده درخواستهاي مرخصي رسيده جهت تائيد

    • امکان درخواست انواع مرخصی

    • امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي مرخصي

    • امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده ( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) خود پرسنل

    • امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) زير مجموعه

    • امكان مشاهده مرخصي هاي باقي مانده

    • امكان درخواست مرخصي ساعتي ، روزانه ، اداري

    • امكان پيگيري درخواستهاي مرخصي

    • امكان چاپ برگه مرخصي ها

    • امكان ابطال مرخصي ها

    • كنترل مرخصي هاي ثبت شده بر اساس ورود و خروج كاربر از طريق دستگاه ورود و خروج

    بخش ماموريت :

    • مشاهده درخواستهاي ماموريت رسيده جهت تائيد

    • امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي ماموريت

    • امکان ثبت ماموریت

    • امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) خود پرسنل

    • امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) زير مجموعه

    • امكان گزارش گيري از ماموريتها به صورت جزئي و كلي

    • امكان پيگيري درخواستهاي ماموريت

    • امكان چاپ حكم ماموريت

    • امكان ابطال ماموريت

    • امكان بستن ماموريتها ي تائيد شده و محاسبه مدت ماموريت

    • كنترل ماموريتهاي ثبت شده بر اساس درصد مجاز توقف شبانه

    اضافه كاري :

    • امكان مشاهده اضافه كاري ماههاي قبل

    • امكان مشاهده مرخصي ها ، ماموريتها بر اساس ماه اضافه كاري

    • مشاهده كاركرد پرسنل بر اساس اطلاعات ورود و خروج

    • ثبت اضافه كاري براي پرسنل زير مجموعه بر اساس ميانگين تعيين شده توسط مديريت

     بخش ورود و خروج:

    • مشاهده ورود خروج خود پرسنل و پرسنل زير مجوعه

    • مشاهده تاخيرات و تعجيلات ورود و خروج پرسنل

    • گزارش گيري از اطلاعات ورود و خروج بر اساس فيلتر هاي مختلف موجود

    •  

    نمودار تشكيلاتی:

    • مشاهده اطلاعات مربوط به نمودار تشكيلاتي پرسنل وارد شده به سيستم

    • مشاهده دستورالعملها و فرمهاي ضميمه دستورالعملها

    • مشاهده روشهاي اجرائي و فرمهاي ضميمه

    • و... تفويض اختيار

     

    تفويض اختيار تائيد ماموريت پرسنل

    • تفويض اختيار ثبت ، بستن ،و چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت

    • تفويض اختيار تائيد درخواستهاي مرخصي پرسنل زير مجموعه

    • تفويض اختيار ثبت ، چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت مرخصي

     

    بخش درخواست خودرو براي ماموريت:

    • ارسال درخواست خودرو براي ماموريتهاي تائيد شده به واحد نقليه

    • مشاهده خودرو هاي تخصيص داده شده

    • ثبت اطلاعات بازگشت خودرو از ماموريت ( مسيرها ، توقف ها و كيلومتر طي شده خودرو)

    بخش درخواست گواهي حقوق:

    • مشاهده گواهي هاي حقوق صادر شده براي هر پرسنل

    • امكان ثبت درخواست گواهي حقوق و ارسال به واحد مربوطه جهت تائيد و صدور گواهي 

     

    امکانات گزارش گیری نرم افزار :

    • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

    • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

    • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

    • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

    • رائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

    • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

    مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :

    • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

    • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

    • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

    • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

    • لايه ارتباطي : HTTPS–HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

    • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

    • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP 

    امنیت نرم افزار :

    در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

    1. لاگ گیری عملیات در سیستم

    2. امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

    3. امکان تعریف فرایند های کاری 

     
    برچسب های محصول