۱ - اطلاع رسانی سریع و کم هزینه
ارسال پیام های نوتیفیکیشن در تعداد زیاد، از نیازهای هر کسب و کاری است که از طریق اینترنت به ارائه خدمات و محصولات می پردازد.
اطلاع رسانی در ابعاد بزرگ برای حفظ مشتریان بسیار کاربردی است. برندگان رقابت در جذب مشتری، کسب و کارهایی هستند که
جدیدترین اعلان های خود را از راهی که مشتری دوستدارد )وب نوتیفیکیشن، پیامکیا حتی شبکه های اجتماعی( به اطلاع او می رسانند.
2 - نظارت بدون وقفه بر عملکرد سرورهای اجرا کننده نرم افزارهای تحت وب
این یک نکته کلیدی است که حفظ مشتریان فعلی از جذب مشتریان جدید اهمیت بیشتری دارد. کسب و کارهایی که خدمات تحت وب ارائه
می کنند باید در سریعترین زمان از مشکلات اجرای نرم افزار یا وب سایت خود باخبر شوند، منابع سرور را تحت نظر داشته باشند و
اقدامات لازم برای حفظ سطح سرویسخود را انجام دهند.
۳ - رصد سایر وب سایتها و اطلاع رسانی تغییرات یا انجام اقدام مناسبدر سریعترین زمان