Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    پیامرسان سازمانی هیوا

    5٬000٬000٬000 ریال
    استارتاپ هیوا توسط جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۹ و با تمرکز بر پاسخگویی به نیازهای ارتباطی سازمان‌ها شکل گرفت. فراگیر شدن راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و مخصوصا پیام‌رسان در مدیریت فرآیندها و تسهیل امور سازمان‌ها و کسب‌وکارها از یک طرف، و عدم وجود راه‌حلی مناسب و کامل از طرف دیگر، باعث جلب توجه ما به این حوزه‌ی با اهمیت گردید. تمرکز بر امنیت در لایه‌های معماری و پروتکل‌های ارتباطی و ذخیره‌سازی، پشتیبانی از تمامی امکانات ارتباطی شامل متن، صوت و تصویر و از همه مهم‌تر معماری غیرمتمرکز، مشی اصلی ما در هیوا می‌باشد. رمزنگاری سرتاسری، دسترسی کامل به کد منبع، پشتیبانی چندسکویی در سمت کارپذیر و قابلیت همگام‌سازی با سایر پیام‌رسان‌های موجود از جمله ویژگی‌های هیوا محسوب می‌شود.

    شرح امکانات محصول

    امنیت:

    امروزه محرمانگی داده و اطلاعات یکی از چالش های مهم در حوزه ی ارتباطات به شمار می رود. استفاده از پیامرسان به عنوان بستر ارتباطی در داخل یا خارج از یک سازمان، زمانی قابل اتکاء و مطمئن خواهد بود که تضمین کننده ی محرمانگی داده ها و عدم دسترسی سایرین به محتوای ارسال شده بر روی این بستر باشد.

    • رمزنگاری سرتاسری پیام ها و تماس ها
        • رمزنگاری سرتاسری تمام پیام ها، فایل ها، تماس های صوتی و تصویری از لحظه ی ارسال، یکی از ویژگی های مهم پیام رسانی به شمار می رود؛ با وجود این قابلیت، هیچ گره میانی در شبکه امکان دسترسی به محتوای رد و بدل شده را نخواهد داشت. در هر اتاق (چت خصوصی، کانال، گروه) امکان تنظیم قابلیت رمزنگاری به صورت جداگانه وجود دارد؛ لذا برای دسترسی موثرتر از منابع، می توان در اتاق هایی که اطلاعات حساس در آنها رد و بدل نمی شود، این قابلیت را غیرفعال کرد. در این صورت داده ها با استفاده از پروتکل امن TLS رمز میشوند. 
    • امکان تایید هویت کاربران
        • پیش فرض اصلی در کارکرد رمزنگاری سرتاسر، صحت هویت طرف مقابل است. ممکن است پیام های شما به صورت سرتاسری رمز باشد اما طرف مقابل، شخصی که شما فکر می کنید نباشد. در پیام رسان هیوا امکان تعیین هویت طرف مقابل از طریق اسکن کد QR و یا تناظر شکلک ها وجود دارد. 
    • امکان مدیریت نشست ها
      • هر کاربر علاوه بر مشاهده ی نشست های مختلف خود، امکان مدیریت آنها را نیز دارد. کاربر میتواند نشست های مشکوک خود را حذف کرده و یا نشست هایی را که از صحت آنها اطمینان دارد، تایید کند.
      • یک اتاق رمز شده که امنیت داده و اطلاعات در آن بسیار حائز اهمیت است، می تواند به گونه ای پیکربندی شود تا پیام ها و فایل های ارسال شده در آن، تنها برای نشست های تایید شده ی کاربران عضو ارسال شود.

    انعطاف:

    پیکر پذیر بودن واسط کاربری و اتاق ها، باعث ایجاد یک تجربه کاربری خوب و تعامل بیشتر افراد با پیام رسان می شود. هیوا طیف وسیعی از امکانات قابل پیکربندی را در اختیار افراد سازمان قرار می دهد که در ادامه چند مورد از مهم ترین آنها آورده شده اند.

    • امکان تعریف نقش ها و سطوح دسترسی دلخواه برای هر اتاق
        • بعد از ساختن یک اتاق، راهبر آن می تواند نقش های مختلف با سطوح دسترسی ۰ تا ۱۰۰ تعریف نماید که ۰ و ۱۰۰ به ترتیب نشان دهنده ی کمترین و بیشترین دسترسی ممکن است؛ در نتیجه نقش با سطح ۱۰۰ همه دسترسی های ممکن را در آن اتاق خواهد داشت. در پیامرسان هیوا سه نقش پیش فرض با سطوح دسترسی ۰، ۵۰ و ۱۰۰ تعریف شده است. برای انجام هر عملی در اتاق، می توان یک سطح دسترسی کمینه مشخص کرد. برای مثال تنها کاربران با سطح دسترسی حداقل ۵۰ امکان دعوت کاربران جدید را داشته باشند. تعدادی از عمل های قابل انجام دیگر در هر اتاق عبارتند از :
          • تنظیم سطح دسترسی پیش فرض برای اعضای جدید
          • امکان تغییر نقش ها و سطوح دسترسی
          • امکان ارسال پیام
          • امکان تغییر تنظیمات اتاق
          • امکان اخراج کاربران از اتاق
          • امکان حذف پیام دیگران
          • امکان رمز کردن اتاق
    • امکان دسته بندی اتاق ها
        • یکی از قابلیت های هیوا، امکان ساختن فضاهای کاری مختلف توسط کاربران است. کاربر می تواند فضاهای کاری جدید تعریف کرده و اتاق های موجود یا جدید را به آنها اضافه نماید. برای مثال اگر یک سازمان از چندین دپارتمان تشکیل شده باشد، مدیر هر دپارتمان می تواند یک فضای کاری جدید ایجاد کرده و اتاق های مربوطه به دپارتمان خود را به آنها اضافه کند. بدین ترتیب آن فضای کاری به لیست فضاهای کاری کاربران این دپارتمان نیز اضافه می شود. شایان ذکر است یک اتاق می تواند در چندین فضای کاری قرار گرفته و محدودیت از این حیث وجود ندارد.
    • امکان پیکربندی اعلان ها و واسط کاربری
      • مدیریت کامل اعلان ها برای هر اتاق به همراه امکانات فراوان برای سفارشی سازی واسط کاربری، باعث می شود افراد سازمان تجربه ی بهتری در تعامل با محیط پیام رسان هیوا داشته باشند. وجود امکانات دیگر نظیر سنجاق کردن چندین پیام، فعال کردن نمایش پیام های قبلی برای کاربرانی که بعدا عضو اتاق می شوند، مرتب کردن نمایش اتاق ها بر اساس معیارهای مختلف و جستجو در اتاق ها از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

    پشتیبانی چندرسانه ای:

    برای برقراری ارتباط به شکل موثر استفاده از رسانه های گوناگون اجتناب ناپذیر است. این رسانه ها به صورت یکپارچه در هیوا پیاده سازی شده و در دسترس هستند. 

    • ارسال متن و انواع فایل ها
        • در اتاق ها، انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری و شکل های مختلف جهت ارسال پیام قابل استفاده است. همچنین امکاناتی نظیر تعریف نقش و تعیین سطوح دسترسی افراد برای هر اتاق، خصوصی یا عمومی کردن و فعال یا غیرفعال سازی امکان رمزنگاری برای هر اتاق نیز وجود داشته و قابل پیکربندی هستند.
    • تماس صوتی و تصویری
        • در اتاق های دونفره (چت خصوصی)، طرفین میتوانند تماس صوتی و یا تصویری یک به یک برقرار نمایند. کیفیت این تماس ها به دلیل عدم ارسال ترافیک به خارج کشور بسیار بالا و تاخیر آن نسبت به پیام رسان های خارجی کمتر می باشد. همچنین تمام پیام های صوتی و تصویری به صورت سرتاسر رمز شده امکان شنود آنها امکان پذیر نیست. 
    • جلسات تصویری
      • در اتاق های با بیش از دو عضو، امکان برگزاری جلسات تصویری فراهم شده است. قطع و وصل صدا و تصویر، اشتراک دسکتاپ، بالا بردن دست، تنظیم کیفیت تصویر و ضبط جلسه از جمله امکاناتی است که در این بخش ارائه می شوند. همچنین امکان تنظیم گذرواژه بر روی جلسات نیز وجود دارد؛ در صورتی که کاربری خارج از اتاق ذکر شده قصد پیوستن به جلسه را داشته باشد، می تواند با وارد کردن گذرواژه و یا تایید مدیر وارد جلسه شود. 

    سازمان محور:

    معمولا سازمان ها تمایل دارند زیرساخت های نرم افزاری آنها تا جای ممکن قابل پیکربندی و تطابق با نیازمندی های داخل سازمان باشد. یکی از مشخصه های هیوا، توجه به انعطاف پذیری حداکثری در پیکربندی و استفاده است.

    • امکان استقرار محلی
        • ارائه خدمات بر بستر ابر، مشی اصلی ما در هیوا است. مزیت استفاده از این روش، صرفه جویی در زمان، منابع مالی و سخت افزاری سازمان ها می باشد. با وجود این و در صورت درخواست سازمان، امکان راه اندازی پیام رسان هیوا و خدمات جانبی آن بر روی زیرساخت های محلی سازمان نیز فراهم است. 
    • امکان سفارشی سازی
        • نام و برند پیامرسان و محیط ظاهری آن، مقادیر پیش فرض، نحوه ثبت نام و ورود کاربران، پیکربندی امنیتی برنامه و داشبورد گزارش گیری از جمله مواردی هستند که متناسب با نیازمندی های سازمان قابل سفارشی سازی هستند. همچنین امکان سفارشی سازی های بیشتر نیز متناسب با نیاز سازمان فراهم است.
    • امکان یکپارچه کردن شناسه های کاربران
      • با این قابلیت هر کاربر می تواند شماره همراه، نشانی ایمیل و بقیه شناسه های خود بر روی سایر شبکه های اجتماعی را به حساب کاربری هیوا خود متصل نماید. به این ترتیب سایر کاربران نه تنها از طریق نام کاربری هیوا، بلکه از طریق شماره همراه، آدرس ایمیل و سایر شناسه ها میتوانند آن فرد را در بستر هیوا جستجو کرده، به اتاق ها دعوت کرده و با او ارتباط برقرار نمایند. 

    ارتباط پذیر:

    پیام رسان سازمانی باید بتواند با سایر راهکارهای نرم افزاری موجود در سازمان و حتی خارج از سازمان یکپارچه شود. ثمره این امر، تسهیل فرآیندها و صرفه جویی در زمان و منابع سازمان خواهد بود. برای مثال فرض کنید بتوان فیش حقوقی ماهانه افراد سازمان را در محیط پیام رسان برای آنها ارسال کرد. 

    • امکان ارتباط بین سازمانی (معماری غیرمتمرکز)
        • یکی از مهم ترین ویژگی های هیوا معماری غیر متمرکز آن است. در این معماری، سازمان می تواند با هریک از سازمان هایی که از بستر امن هیوا به عنوان پیام رسان خود استفاده میکنند، ارتباط برقرار نمایند. منظور از ارتباط بین سازمانی این است که کاربران دو یا چند سازمان بتوانند به یکدیگر پیام دهند، اتاق های مشترک داشته و جلسات تصویری برگزار نمایند، برای یکدیگر فایل ارسال نمایند، تماس های صوتی و تصویری داشته باشند و در مجموع مشکلی از حیث ارتباطات بین سازمانی نداشته باشند. نکته حائز اهمیت آنکه تمام این ارتباط بر بستر امن و به شکل سرتاسر رمز شده صورت خواهد گرفت. 
    • ارتباط با پیام رسان های دیگر
        • در صورت تمایل سازمان، امکان یکپارچه سازی با سایر پیام رسان ها و راهکارهای ارتباطی در درون هیوا وجود دارد. برای مثال افراد می توانند پیام های دریافتی در تلگرام، واتس اپ و حتی ایمیل های خود را بر روی هیوا مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند بدون آنکه به برنامه دیگر نیاز داشته باشند. البته تبادل پیام ها بین هیوا و این برنامه ها به صورت سرتاسر رمز شده نیستند بلکه با استفاده از پروتکل TLS رمز می شوند.
    • امکان یکپارچه سازی با سایر راهکارها
      • هیوا از دو طریق با سایر برنامه های نرم افزار یکپارچه می شود. در روش اول، نسخه تحت وب برنامه مورد نظر در قالب یک ابزارک در محیط اتاق نمایش داده شده و امکان مشارکت همه اعضای آن اتاق در برنامه را فراهم می آورد. روش دوم استفاده از بات ها می باشند؛ سازمان می تواند بات های دلخواه خود را از طریق بسته توسعه نرم افزار هیوا، توسعه داده و یا بات مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین به طور خاص می توان به امکان یکپارچه سازی هیوا با راهکارهای احراز هویت سازمان ها نظیر LDAP اشاره کرد. 

    پشتیبانی چندسکویی

    استفاده از کلاینت های مختلف یکی از نیازهای اولیه در حوزه پیام رسانی می باشد. در حال حاضر کلاینت های اندروید، iOS و برنامه تحت وب هیوا آماده استفاده توسط سازمان هستند. کلاینت های دسکتاپ و PWA هیوا نیز در صورت تمایل سازمان، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین امکان سفارشی سازی کلاینت ها برای سازمان فراهم شده که عمدتا شامل تغییر لوگو، نام و رنگ سازمانی، تنظیم پیش فرض ها و برخی از قسمت های واسط کاربری می شوند.

    https://Hivaa.im

    *
    *
    *

    شرح امکانات محصول

    امنیت:

    امروزه محرمانگی داده و اطلاعات یکی از چالش های مهم در حوزه ی ارتباطات به شمار می رود. استفاده از پیامرسان به عنوان بستر ارتباطی در داخل یا خارج از یک سازمان، زمانی قابل اتکاء و مطمئن خواهد بود که تضمین کننده ی محرمانگی داده ها و عدم دسترسی سایرین به محتوای ارسال شده بر روی این بستر باشد.

    • رمزنگاری سرتاسری پیام ها و تماس ها
        • رمزنگاری سرتاسری تمام پیام ها، فایل ها، تماس های صوتی و تصویری از لحظه ی ارسال، یکی از ویژگی های مهم پیام رسانی به شمار می رود؛ با وجود این قابلیت، هیچ گره میانی در شبکه امکان دسترسی به محتوای رد و بدل شده را نخواهد داشت. در هر اتاق (چت خصوصی، کانال، گروه) امکان تنظیم قابلیت رمزنگاری به صورت جداگانه وجود دارد؛ لذا برای دسترسی موثرتر از منابع، می توان در اتاق هایی که اطلاعات حساس در آنها رد و بدل نمی شود، این قابلیت را غیرفعال کرد. در این صورت داده ها با استفاده از پروتکل امن TLS رمز میشوند. 
    • امکان تایید هویت کاربران
        • پیش فرض اصلی در کارکرد رمزنگاری سرتاسر، صحت هویت طرف مقابل است. ممکن است پیام های شما به صورت سرتاسری رمز باشد اما طرف مقابل، شخصی که شما فکر می کنید نباشد. در پیام رسان هیوا امکان تعیین هویت طرف مقابل از طریق اسکن کد QR و یا تناظر شکلک ها وجود دارد. 
    • امکان مدیریت نشست ها
      • هر کاربر علاوه بر مشاهده ی نشست های مختلف خود، امکان مدیریت آنها را نیز دارد. کاربر میتواند نشست های مشکوک خود را حذف کرده و یا نشست هایی را که از صحت آنها اطمینان دارد، تایید کند.
      • یک اتاق رمز شده که امنیت داده و اطلاعات در آن بسیار حائز اهمیت است، می تواند به گونه ای پیکربندی شود تا پیام ها و فایل های ارسال شده در آن، تنها برای نشست های تایید شده ی کاربران عضو ارسال شود.

    انعطاف:

    پیکر پذیر بودن واسط کاربری و اتاق ها، باعث ایجاد یک تجربه کاربری خوب و تعامل بیشتر افراد با پیام رسان می شود. هیوا طیف وسیعی از امکانات قابل پیکربندی را در اختیار افراد سازمان قرار می دهد که در ادامه چند مورد از مهم ترین آنها آورده شده اند.

    • امکان تعریف نقش ها و سطوح دسترسی دلخواه برای هر اتاق
        • بعد از ساختن یک اتاق، راهبر آن می تواند نقش های مختلف با سطوح دسترسی ۰ تا ۱۰۰ تعریف نماید که ۰ و ۱۰۰ به ترتیب نشان دهنده ی کمترین و بیشترین دسترسی ممکن است؛ در نتیجه نقش با سطح ۱۰۰ همه دسترسی های ممکن را در آن اتاق خواهد داشت. در پیامرسان هیوا سه نقش پیش فرض با سطوح دسترسی ۰، ۵۰ و ۱۰۰ تعریف شده است. برای انجام هر عملی در اتاق، می توان یک سطح دسترسی کمینه مشخص کرد. برای مثال تنها کاربران با سطح دسترسی حداقل ۵۰ امکان دعوت کاربران جدید را داشته باشند. تعدادی از عمل های قابل انجام دیگر در هر اتاق عبارتند از :
          • تنظیم سطح دسترسی پیش فرض برای اعضای جدید
          • امکان تغییر نقش ها و سطوح دسترسی
          • امکان ارسال پیام
          • امکان تغییر تنظیمات اتاق
          • امکان اخراج کاربران از اتاق
          • امکان حذف پیام دیگران
          • امکان رمز کردن اتاق
    • امکان دسته بندی اتاق ها
        • یکی از قابلیت های هیوا، امکان ساختن فضاهای کاری مختلف توسط کاربران است. کاربر می تواند فضاهای کاری جدید تعریف کرده و اتاق های موجود یا جدید را به آنها اضافه نماید. برای مثال اگر یک سازمان از چندین دپارتمان تشکیل شده باشد، مدیر هر دپارتمان می تواند یک فضای کاری جدید ایجاد کرده و اتاق های مربوطه به دپارتمان خود را به آنها اضافه کند. بدین ترتیب آن فضای کاری به لیست فضاهای کاری کاربران این دپارتمان نیز اضافه می شود. شایان ذکر است یک اتاق می تواند در چندین فضای کاری قرار گرفته و محدودیت از این حیث وجود ندارد.
    • امکان پیکربندی اعلان ها و واسط کاربری
      • مدیریت کامل اعلان ها برای هر اتاق به همراه امکانات فراوان برای سفارشی سازی واسط کاربری، باعث می شود افراد سازمان تجربه ی بهتری در تعامل با محیط پیام رسان هیوا داشته باشند. وجود امکانات دیگر نظیر سنجاق کردن چندین پیام، فعال کردن نمایش پیام های قبلی برای کاربرانی که بعدا عضو اتاق می شوند، مرتب کردن نمایش اتاق ها بر اساس معیارهای مختلف و جستجو در اتاق ها از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

    پشتیبانی چندرسانه ای:

    برای برقراری ارتباط به شکل موثر استفاده از رسانه های گوناگون اجتناب ناپذیر است. این رسانه ها به صورت یکپارچه در هیوا پیاده سازی شده و در دسترس هستند. 

    • ارسال متن و انواع فایل ها
        • در اتاق ها، انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری و شکل های مختلف جهت ارسال پیام قابل استفاده است. همچنین امکاناتی نظیر تعریف نقش و تعیین سطوح دسترسی افراد برای هر اتاق، خصوصی یا عمومی کردن و فعال یا غیرفعال سازی امکان رمزنگاری برای هر اتاق نیز وجود داشته و قابل پیکربندی هستند.
    • تماس صوتی و تصویری
        • در اتاق های دونفره (چت خصوصی)، طرفین میتوانند تماس صوتی و یا تصویری یک به یک برقرار نمایند. کیفیت این تماس ها به دلیل عدم ارسال ترافیک به خارج کشور بسیار بالا و تاخیر آن نسبت به پیام رسان های خارجی کمتر می باشد. همچنین تمام پیام های صوتی و تصویری به صورت سرتاسر رمز شده امکان شنود آنها امکان پذیر نیست. 
    • جلسات تصویری
      • در اتاق های با بیش از دو عضو، امکان برگزاری جلسات تصویری فراهم شده است. قطع و وصل صدا و تصویر، اشتراک دسکتاپ، بالا بردن دست، تنظیم کیفیت تصویر و ضبط جلسه از جمله امکاناتی است که در این بخش ارائه می شوند. همچنین امکان تنظیم گذرواژه بر روی جلسات نیز وجود دارد؛ در صورتی که کاربری خارج از اتاق ذکر شده قصد پیوستن به جلسه را داشته باشد، می تواند با وارد کردن گذرواژه و یا تایید مدیر وارد جلسه شود. 

    سازمان محور:

    معمولا سازمان ها تمایل دارند زیرساخت های نرم افزاری آنها تا جای ممکن قابل پیکربندی و تطابق با نیازمندی های داخل سازمان باشد. یکی از مشخصه های هیوا، توجه به انعطاف پذیری حداکثری در پیکربندی و استفاده است.

    • امکان استقرار محلی
        • ارائه خدمات بر بستر ابر، مشی اصلی ما در هیوا است. مزیت استفاده از این روش، صرفه جویی در زمان، منابع مالی و سخت افزاری سازمان ها می باشد. با وجود این و در صورت درخواست سازمان، امکان راه اندازی پیام رسان هیوا و خدمات جانبی آن بر روی زیرساخت های محلی سازمان نیز فراهم است. 
    • امکان سفارشی سازی
        • نام و برند پیامرسان و محیط ظاهری آن، مقادیر پیش فرض، نحوه ثبت نام و ورود کاربران، پیکربندی امنیتی برنامه و داشبورد گزارش گیری از جمله مواردی هستند که متناسب با نیازمندی های سازمان قابل سفارشی سازی هستند. همچنین امکان سفارشی سازی های بیشتر نیز متناسب با نیاز سازمان فراهم است.
    • امکان یکپارچه کردن شناسه های کاربران
      • با این قابلیت هر کاربر می تواند شماره همراه، نشانی ایمیل و بقیه شناسه های خود بر روی سایر شبکه های اجتماعی را به حساب کاربری هیوا خود متصل نماید. به این ترتیب سایر کاربران نه تنها از طریق نام کاربری هیوا، بلکه از طریق شماره همراه، آدرس ایمیل و سایر شناسه ها میتوانند آن فرد را در بستر هیوا جستجو کرده، به اتاق ها دعوت کرده و با او ارتباط برقرار نمایند. 

    ارتباط پذیر:

    پیام رسان سازمانی باید بتواند با سایر راهکارهای نرم افزاری موجود در سازمان و حتی خارج از سازمان یکپارچه شود. ثمره این امر، تسهیل فرآیندها و صرفه جویی در زمان و منابع سازمان خواهد بود. برای مثال فرض کنید بتوان فیش حقوقی ماهانه افراد سازمان را در محیط پیام رسان برای آنها ارسال کرد. 

    • امکان ارتباط بین سازمانی (معماری غیرمتمرکز)
        • یکی از مهم ترین ویژگی های هیوا معماری غیر متمرکز آن است. در این معماری، سازمان می تواند با هریک از سازمان هایی که از بستر امن هیوا به عنوان پیام رسان خود استفاده میکنند، ارتباط برقرار نمایند. منظور از ارتباط بین سازمانی این است که کاربران دو یا چند سازمان بتوانند به یکدیگر پیام دهند، اتاق های مشترک داشته و جلسات تصویری برگزار نمایند، برای یکدیگر فایل ارسال نمایند، تماس های صوتی و تصویری داشته باشند و در مجموع مشکلی از حیث ارتباطات بین سازمانی نداشته باشند. نکته حائز اهمیت آنکه تمام این ارتباط بر بستر امن و به شکل سرتاسر رمز شده صورت خواهد گرفت. 
    • ارتباط با پیام رسان های دیگر
        • در صورت تمایل سازمان، امکان یکپارچه سازی با سایر پیام رسان ها و راهکارهای ارتباطی در درون هیوا وجود دارد. برای مثال افراد می توانند پیام های دریافتی در تلگرام، واتس اپ و حتی ایمیل های خود را بر روی هیوا مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند بدون آنکه به برنامه دیگر نیاز داشته باشند. البته تبادل پیام ها بین هیوا و این برنامه ها به صورت سرتاسر رمز شده نیستند بلکه با استفاده از پروتکل TLS رمز می شوند.
    • امکان یکپارچه سازی با سایر راهکارها
      • هیوا از دو طریق با سایر برنامه های نرم افزار یکپارچه می شود. در روش اول، نسخه تحت وب برنامه مورد نظر در قالب یک ابزارک در محیط اتاق نمایش داده شده و امکان مشارکت همه اعضای آن اتاق در برنامه را فراهم می آورد. روش دوم استفاده از بات ها می باشند؛ سازمان می تواند بات های دلخواه خود را از طریق بسته توسعه نرم افزار هیوا، توسعه داده و یا بات مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین به طور خاص می توان به امکان یکپارچه سازی هیوا با راهکارهای احراز هویت سازمان ها نظیر LDAP اشاره کرد. 

    پشتیبانی چندسکویی

    استفاده از کلاینت های مختلف یکی از نیازهای اولیه در حوزه پیام رسانی می باشد. در حال حاضر کلاینت های اندروید، iOS و برنامه تحت وب هیوا آماده استفاده توسط سازمان هستند. کلاینت های دسکتاپ و PWA هیوا نیز در صورت تمایل سازمان، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین امکان سفارشی سازی کلاینت ها برای سازمان فراهم شده که عمدتا شامل تغییر لوگو، نام و رنگ سازمانی، تنظیم پیش فرض ها و برخی از قسمت های واسط کاربری می شوند.

    https://Hivaa.im