Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    سامانه یکپارچه تصمیم ساز مدیریت اسناد الکترونیک دارا

    1٬000٬000٬000 ریال
    اجرای پروژه به روش EPCC یکی از روشهای موفق برای اجرا و تحویل پروژه های صنعتی پیچیده می باشد. در این روش مهندسی از جایگاه بسیار مهمی برخودار می باشد. تحقق و موفقیت در طراحی و مهندسی پروژه های بزرگ و پیچیده صنعتی به عوامل مهمی وابسته است. عواملی مانند نیروی انسانی خبره، دسترسی به نرم افزارهای طراحی و مهندسی، در ااختیار بودن استانداردهای طراحی و در انتها زیرساخت مناسب جهت کنترل مدارک. در کنار بخش مهندسی بخشهای دیگر پروژه مانند مدیرت پروژه شامل برنامه ریزی، زمانبندی و هزینه، قراردادها و برونسپاری، کیفیت و ریسک، محدوده، تدارکات، اجرا و نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی و ... نیز بر پایه مدارک مهندسی اقدام به تولید مدارک مرتبط با حوزه تخصصی خود می نماید.
    شناسه کالا در انبار: DARA-001

    سازمانهای مختلفی اعم از کارفرما (Client)، مشاور طرح (MC)، پیمانکار اصلی (GC)، بازرسی شخص ثالث (TPA)، پیمانکاران فرعی و سازندگان/ تأمین کنندگان (Vendors) و در نهایت بهره بردار (Operator) در یک پروژه درگیر هستند که یا تولیدکننده و یا تصویب کننده و یا مصرف کننده این مدارک هستند.

    از بزرگترین دغدغه های این سازمان ها هر یکی در جایگاه خود می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    • دسترسی به آخرین نسخه اسناد و مدارک
    • دستگردانی داخلی
    • گردش کار تصویب و اصلاح مدارک
    • صحه گذاری مدارک
    • کنترل تاریخچه مدرک
    • محاسبه میزان پیشرفت تولید مدارک اعم از مهندسی و ....

    تعدد و تنوع در اسناد و مدارک بعلت گستردگی و نیز تغییرات و به روزرسانی این مدارک در طول عمر پروژه بقدری بالا خواهد رفت که نیاز و اولویت اصلی یک سیستم جهت کنترل و مدیریت اسناد را برای مدیریت پروژه بشدت افزایش خواهد داد.

    سامانه مدیریت اسناد الکترونیک دارا بعنوان یک راهکار این امکان را برای سازمانهای مختلف فراهم آورده است.

    *
    *
    *

    سازمانهای مختلفی اعم از کارفرما (Client)، مشاور طرح (MC)، پیمانکار اصلی (GC)، بازرسی شخص ثالث (TPA)، پیمانکاران فرعی و سازندگان/ تأمین کنندگان (Vendors) و در نهایت بهره بردار (Operator) در یک پروژه درگیر هستند که یا تولیدکننده و یا تصویب کننده و یا مصرف کننده این مدارک هستند.

    از بزرگترین دغدغه های این سازمان ها هر یکی در جایگاه خود می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    • دسترسی به آخرین نسخه اسناد و مدارک
    • دستگردانی داخلی
    • گردش کار تصویب و اصلاح مدارک
    • صحه گذاری مدارک
    • کنترل تاریخچه مدرک
    • محاسبه میزان پیشرفت تولید مدارک اعم از مهندسی و ....

    تعدد و تنوع در اسناد و مدارک بعلت گستردگی و نیز تغییرات و به روزرسانی این مدارک در طول عمر پروژه بقدری بالا خواهد رفت که نیاز و اولویت اصلی یک سیستم جهت کنترل و مدیریت اسناد را برای مدیریت پروژه بشدت افزایش خواهد داد.

    سامانه مدیریت اسناد الکترونیک دارا بعنوان یک راهکار این امکان را برای سازمانهای مختلف فراهم آورده است.