نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار)، يک نرم افزار مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل است که امکان نصب روي شبکههاي محلي و بستر ابری را دارد. سیستم مدیریت تجربه کارکنان، با قابلیت جمع آوری ایده ها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان و کارکنان، سازمان ها و کسب و کارها را یاری می کند تا بهبود مستمر بر اساس تفکر کایزن را به شکل بهینه اجرایی کنند. این سیستم شما را قادر می سازد تا روند اجرای پیشنهادات و انتقادات مجموعه تحت مدیریت خود را به صورت کاملاً مکانیزه راه اندازی کنید. به دلیل طراحی و پیاده سازی منعطف قابلیت هماهنگی با مدل مد نظر کسب و کار شما را خواهد داشت. زیر سیستم های، نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار) نرم افزار نظام پیشنهادها نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری نرم افزار مدیریت شکایت مشتری (انتقادات و شکایات) نرم افزار ارزیابی عملکرد و باشگاه مشارکت کارکنان سامانه مدیریت نظرسنجی و پایش رضایت مشتری نرم افزار مدیریت دانش سیستم ثبت شکایت صوتی و تلفنی