اینکه کارکنان شما در سازمان چقدر حس خوبی از سازمان دریافت کنند، بسیار حائز اهمییت است زیرا هر حسی که داشته باشند در روند کاری آنها تاثیر می گذارد و این حس رانیز به مشتریان منتقل می کنند. برای مدیریت تجربه کارکنان باید بتوان نقاط ارتباطی را شناسایی و آنان را متناسب با استراتژی سازمان مدیرت کرد. نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان امکان مدیریت این فرایند را برای سازمانها فراهم آورده است. سیستم مدیریت گردش کار پیاده سازی شده در نرم افزار بر اساس مدل BPMN این امکان را فراهم کرده است که پیشنهادات و بازخوردها بصورت بهینه در سازمان به گردش درآمده و به رؤیت کارکنان مرتبط و مدیران ارشد برسد.
همچنین، داشبورد مدیریتی طراحی شده در نرم افزار با ارائه گزارش های آماری و تحلیلی و امکان ایجاد گزارش های گرافیکی این امکان را برای مدیران فراهم می کند تا با یک نگاه، بهره برداری تحلیلی از اطلاعات ایده های خلق شده در سیستم داشته باشند.