Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان

    15٬000٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار)، يک نرم افزار مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل است که امکان نصب روي شبکه‌هاي محلي و بستر ابری را دارد. سیستم مدیریت تجربه کارکنان، با قابلیت جمع آوری ایده ها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان و کارکنان، سازمان ها و کسب و کارها را یاری می کند تا بهبود مستمر بر اساس تفکر کایزن را به شکل بهینه اجرایی کنند. این سیستم شما را قادر می سازد تا روند اجرای پیشنهادات و انتقادات مجموعه تحت مدیریت خود را به صورت کاملاً مکانیزه راه اندازی کنید. به دلیل طراحی و پیاده سازی منعطف قابلیت هماهنگی با مدل مد نظر کسب و کار شما را خواهد داشت. زیر سیستم های، نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار) نرم افزار نظام پیشنهادها نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری نرم افزار مدیریت شکایت مشتری (انتقادات و شکایات) نرم افزار ارزیابی عملکرد و باشگاه مشارکت کارکنان سامانه مدیریت نظرسنجی و پایش رضایت مشتری نرم افزار مدیریت دانش سیستم ثبت شکایت صوتی و تلفنی

    اینکه کارکنان شما در سازمان چقدر حس خوبی از سازمان دریافت کنند، بسیار حائز اهمییت است زیرا هر حسی که داشته باشند در روند کاری آنها تاثیر می گذارد و این حس رانیز به مشتریان منتقل می کنند. برای مدیریت تجربه کارکنان باید بتوان نقاط ارتباطی را شناسایی و آنان را متناسب با استراتژی سازمان مدیرت کرد. نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان امکان مدیریت این فرایند را برای سازمانها فراهم آورده است. سیستم مدیریت گردش کار پیاده سازی شده در نرم افزار بر اساس مدل BPMN این امکان را فراهم کرده است که پیشنهادات و بازخوردها بصورت بهینه در سازمان به گردش درآمده و به رؤیت کارکنان مرتبط و مدیران ارشد برسد.

    همچنین، داشبورد مدیریتی طراحی شده در نرم افزار با ارائه گزارش های آماری و تحلیلی و امکان ایجاد گزارش های گرافیکی این امکان را برای مدیران فراهم می کند تا با یک نگاه، بهره برداری تحلیلی از اطلاعات ایده های خلق شده در سیستم داشته باشند.

    *
    *
    *

    اینکه کارکنان شما در سازمان چقدر حس خوبی از سازمان دریافت کنند، بسیار حائز اهمییت است زیرا هر حسی که داشته باشند در روند کاری آنها تاثیر می گذارد و این حس رانیز به مشتریان منتقل می کنند. برای مدیریت تجربه کارکنان باید بتوان نقاط ارتباطی را شناسایی و آنان را متناسب با استراتژی سازمان مدیرت کرد. نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان امکان مدیریت این فرایند را برای سازمانها فراهم آورده است. سیستم مدیریت گردش کار پیاده سازی شده در نرم افزار بر اساس مدل BPMN این امکان را فراهم کرده است که پیشنهادات و بازخوردها بصورت بهینه در سازمان به گردش درآمده و به رؤیت کارکنان مرتبط و مدیران ارشد برسد.

    همچنین، داشبورد مدیریتی طراحی شده در نرم افزار با ارائه گزارش های آماری و تحلیلی و امکان ایجاد گزارش های گرافیکی این امکان را برای مدیران فراهم می کند تا با یک نگاه، بهره برداری تحلیلی از اطلاعات ایده های خلق شده در سیستم داشته باشند.