سیستم روابط عمومی نرم افزار تحت وب مي باشد که جهت مديريت کليه عمليات در يک واحد روابط عمومي طراحي گرديده است. از جمله امکانات سیستم روابط عمومی قدرت آلارم دهي و اطلاع رساني بالا بر اساس وقايع مختلف تاريخي،آرشيو اسناد روابط عمومي می باشد. در سیستم روابط عمومی سعي گرديده است از آخرين تکنولوژي ها و استاندارد هاي لازم در توليد نرم افزار استفاده گردد. در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .سیستم روابط عمومی قابلیت اتصال و ارسال اطلاعات به سامانه های مختلف مانند تکریم ارباب رجوع، کیوسک های اطلاع رسانی و پورتال سازمانی را دارد. از جمله قابلیت های دیگر سیستم روابط عمومی بولتن الکترونیکی، ارسال پیام کوتاه، ارسال خبرنامه، آرشیو تصاویر آرشیو فیلم های سازمان، ثبت وقایع، تقویم روزانه، تقویم وقایع، کلام بزرگان، دفترچه تلفن و ... می باشد. علاوه بر این امکانات قابلیت مجوز دهی به کاربران و مشخص نمودن فعالیت های کاری هر کاربر در سازمان از امکانات دیگر سیستم روابط عمومی می باشد.
راهکارهای جامع پورتال یکی از قویترین پورتالهای سازمانی است که بر پایه دولت الکترونیک و با هدف مدیریت پورتال خدمات الکترونیک ایجاد گردیده است. این راهکارها بیش از 180 ماژول نرم افزاری را در بر میگیرد که می توان خدمات مختلفی را بر روی پورتال ارائه نمود. شرکت بر اساس این ماژول پرتال استان آذربایجان شرقی را پیاده سازی نموده بود.
سیستم احکام از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی بوده و جز معدود سیستم های تحت وبی می باشد که در کشور پیاده سازی گردیده است. در این سیستم امکان تعریف انواع احکام قرار داده شده است. از قابلیت های دیگر این سیستم تعریف احکام گروهی برای پرسنل در سازمان می باشد که می توان بر اساس شاخصه های مختلفی در سیستم احکام گروهی را صادر نموند. در این سیستم علاوه بر صدور احکام به صورت گروهی امکان مدیریت گروهی احکام بر اساس سری صدور نیز قرار داده شده است. یکی از مهمترین دغدغه های هر سازمانی تغییرات وسیع آئین نامه ها در نحوه محاسبه احکام می باشد که با استفاده از امکاناتی که در این سیستم قرار داده شده است می توان این تغییرات را بدون برنامه نویسی مدیریت نمود.
سامانه حرفه ای برای مدیریت ارتباط با مشتریان با قابلیت پایش مستمر اطلاعات مشتریان، ثبت تمام فرایندهای مرتبط با قیف فروش (Sales Funnel)، نمایش تقویم کاری و مدیریت وظایف روزانه تیم بازاریابی و فروش (Task Management)، ارزیابی عملکرد کاربران بر پایه متدهای کاربازی (Gamification) و...