Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    داده پردازی ایران

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس

    ارایه و راه اندازی نرم افزار های پایه

    10٬000٬000٬000 ریال
    ارایه و راه اندازی نرم افزار های پایه آی بی ام

    ایجاد میز امداد (HelpDesk)

    10٬000٬000٬000 ریال
    مطابق ITIL، میز امداد (HelpDesk) یک نقطه متمرکز برای گزارش رخدادهاست و برای کاربران/مشتریان درخواستهای سرویس را ایجاد می کند. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه می‌شوند که نیاز به کمک دارند، با مرکز برای حل مشکل تماس می‌گیرند. نرم افزار Help Desk وظایف میز امداد را خودکار می‌کند. به این صورت که یک مجموعه از ابزارها برای ثبت، دنبال کردن و حل تماس های پشتیبانی فراهم می‌آورد تا هم از مشکلات روشهای دستی رهایی پیدا کنیم و هم از مزایای یک سیستم مدیریت درخواست بهره‌مند گردیم.

    راهکار جامع مدیریت هویت و دسترسی بر مبنای محصولات IBM

    10٬000٬000٬000 ریال
    راهکار و مجموعه محصول IBM Security Identity and Access Assurance

    پروژه تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک

    100٬000٬000٬000 ریال
    پروژه تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه صندوق پس انداز و قرض الحسنه انصارالمجاهدین

    سیستم مدیریت مالی کارت (CFS)

    10٬000٬000٬000 ریال
    سیستم مدیریت مالی کارت (CFS)