یکی از مشکلات موجود در فروشگاه ها عدم مشخص بودن حساب ها و همچنین میزان فروش و سود ،میزان کالاهای موجود در فروشکاه، بدهکاری مشتریان و ... می باشد که برای حل این مشکل سیستم مدیریت فروشگاه این شرکت پیاده سازی گردیده است.
سیستم کارتابل مالی جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مالی بوده که به منظور مکانیزه کردن و پوشش فعالیتهای موجود در خصوص اسناد غیر پرسنلی تهیه شده است که بر اساس فرایندهای کاری تعریف شده توسط مدیریت سیستم انجام می گیرند .
سیستم پرداختی های غیر پرسنلی از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات و مالی بوده که این امکان را به کاربران مالی می دهد تا بر اساس قرارداد منعقده در واحد قرارداد و صورت وضعیت های تائید شده، سند پرداخت مالی را تهیه و با اعمال کسورات مربوطه بعد از طی مراحل تائید جهت پرداخت به ارسال گردد.
سیستم بودجه جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات و مالی است که امکان تامین اعتبار درخواستهای ارسالی از سیستم صدور برگ انجام معامله و سیستم امور خدماتی بر اساس محتوای درخواست از محل بودجه جاری یا سرمایه ای و یا هر دو تامین اعتبار شده و جهت انجام معامله به سامانه قرارداد و یا خرید ارسال نماید .