مرکز تماس (کال سنتر) Planet مناسب شرکت های کوچک می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفنی محدود دارند و تعداد تماس های همزمانشان بیش از 60 تماس همزمان نخواهد بود. این مرکز امکانات لازم برای یک مجموعه کوچک دارای سرویس تلفن، نمابر و پیامک را نیز فراهم می نماید و از طریق منوی IVR موجود می تواند به افزایش و ارتقای بهره وری شرکت های کوچک کمک شایانی نماید.
نرم افزار کاملا بومی مرکز تماس هوشمند آیوین همراه با سامانه یکپارچه تیکتینگ و توسعه پذیری متناسب با ابعاد و نیاز سازمان ها بدون وابستگی به سخت افزار مرکز تماس و شرکت های خارجی
مرکز مدیریت راهبردی افتا، محصولات فناوری اطلاعات را برمبنای استاندارد ISO 15408 مورد ارزیابی امنیتی قرار میدهد و در صورتی که نتیجه ارزیابی موفقیتآمیز باشد، گواهی مربوطه صادر میشود. جهت اخذ این گواهی، محصول باید الزامات امنیتی تشریح شده در استاندارد ISO 15408 را پیادهسازی کند. در این راستا، راهنماییهای لازم برای آشنایی با این استاندارد، فرایند اخذ گواهی افتا و پیادهسازی الزامات در قالب خدمات امین رای در حوزه دریافت گواهی افتا ارائه میشود.