مطابق ITIL، میز امداد (HelpDesk) یک نقطه متمرکز برای گزارش رخدادهاست و برای کاربران/مشتریان درخواستهای سرویس را ایجاد می کند. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه میشوند که نیاز به کمک دارند، با مرکز برای حل مشکل تماس میگیرند. نرم افزار Help Desk وظایف میز امداد را خودکار میکند. به این صورت که یک مجموعه از ابزارها برای ثبت، دنبال کردن و حل تماس های پشتیبانی فراهم میآورد تا هم از مشکلات روشهای دستی رهایی پیدا کنیم و هم از مزایای یک سیستم مدیریت درخواست بهرهمند گردیم.
این محصول یک PoE سوئیچ شبکه ۱۶ پورت تجاری و غیرمدیریتی بوده که علاوه بر اتصال سیستمهای موجود در یک شبکه کامپیوتری به یکدیگر، برق تجهیزات POE را نیز تأمین میکند. این دستگاه تمامی استانداردهای لازم جهت کارکرد صحیح در شبکه را دارا میباشد و همچنین راهکاری مقرون به صرفه برای گسترش شبکه کابلی در سازمانها، ادارات و منازل به شمار میرود. در پنل جلویی این محصول ۱۶ پورت شبکه RJ45 با سرعت 10/100Mbps وجود داشته که پورت های 9 تا 16 همچنین قابلیت ارسال برق و دیتا بر روی کابل های شبکه تا 250 متر و با سرعت 10Mbps را به صورت آپشنال و قابل تنظیم با دیپ سوئیچ تعبیه شده، دارا می باشند. همچنین این محصول دارای دو پورت آپلینک 10/100/1000Mbps و ۱۹ عدد الایدی نشانگر وضعیت کارایی دستگاه بوده و در پنل پشتی دستگاه نیز درگاه برق ورودی قرار گرفته است. این دستگاه نیاز به برنامهریزی نداشته و به صورت Plug & Play نصب میشود.
شرکت داده پردازی ایران به عنوان پیشگام صنعت IT در ایران، در سال 1378 خدمات شبکه و ارتباطات را به فعالیت های خوداضافه نمود و این فعالیت را در دامنه وسیعی از کاربردها توسعه داد و در حال حاضرنیز بر اساس پروانه توزیع اینترنت (ISDP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ در این زمینه فعالیت می نماید. فروش پهنای باند در قالب ارائه طرحهای مهندسی و با رعایت اصول استاندارد و سطح سرویس 99.5 (SLA) ارائه میگردد.پشتیبانی از این خدمت از ساعت 8 الی 22 توسط کارشناس شیفت و از ساعت 22 الی 8 توسط کارشناس On call صورت می گیرد. هزینه ارائه خدمات مهندسی و فروش سرویس اینترنت بر اساس شرایط و طی مذاکره تعیین می گردد جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
نصب و راه اندازی و نگهداری گروه Main از جمله: 9672, zSeries و I/Oهای مرتبط نصب و راه اندازی و نگهداری گروه Mini از جمله : pSeries, AS/400, گروه I و گروه X شرکت IBM و HP نصب و راه اندازی و نگهداری گروه شبکه های LAN و WAN ، Wireless
برنامههای کاربردی تحت وب برای فروش و پیش برد امور درون سازمانی نقش مهمی در بهبود فرآیندهای کسب و کار و تسهیل ارتباطات داخلی در یک سازمان دارند. این برنامهها امکان مدیریت سفارشات، پیگیری فروش، مدیریت مشتریان و ارتباطات داخلی را فراهم میکنند.
معرفی محصولات شرکت Extreme Networks از اولین محصولات مورد تائید شرکت داده پردازی ایران در اوایل شروع فعالیتهای شبکه های ارتباطی در سال 1387 محصولات متنوع شرکت Extreme Networks از جمله سوییچهای شبکه بوده است که در سطح وسیعی از مشتریان در سراسر ایران نصب و راه اندازی شده و همچنان از محصولات Extreme در طراحی پروژه های شبکه های اطلاع رسانی و اینترنتی بزرگ و کوچک از این مجموعه محصول در طراحی ، نصب و پشتیبانی استفاده مینماید.