تعدد و تنوع در اسناد و مدارک بعلت گستردگی و نیز تغییرات و به روزرسانی این مدارک در طول عمر پروژه بقدری بالا خواهد رفت که نیاز و اولویت اصلی یک سیستم جهت کنترل و مدیریت اسناد را برای مدیریت پروژه بشدت افزایش خواهد داد.
راهکار جامع تدارکات با ۱۶ زیرسیستم خود و با امکان کاربری مستقل زیر سیستم های موجود و در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در حوزه تدارکات و لجستیک را در هر لحظه میسر کرده است. با استفاده از زیرساخت کارتابلی این سیستم جامع، کلیه پرسنل سازمان میتوانند مواردی مانند درخواستهای خرید، انتقال کالا از انبار، فهرست اموال تخصیصی، اطلاعرسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق کارتابل خود مشاهده، ثبت و پیگیری نمایند.
نرمافزاری جامع مالی بر بستر وب با محیطی یکپارچه ، کلیه فرآیندهای امور مالی سازمانها/ شرکتها را تحت پوشش قرار میدهد. یکپارچگی موجود در زیرسیستمها، منجر به ایجاد محیط کاری کاملا متصل میشود. توسعه گران نرم افزار آذربایجان با شناخت و تمرکز بر نیازهایی مانند حفاظت از اطلاعات محرمانه سازمانی، جزئیات اطلاعات مالی و عدم دادهسازی در این حوزه ،جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی، راهکارهای لازم را پیش بینی کرده است.