نرم افزار مدیریت دانش شبکه ای از آگاهی و دانایی در سازمان شکل می دهد. کارکنان برای پیشرفت و دسترسی به جدیدترین اطلاعات سازمان در این شبکه، همواره در حال تبادل دانش هستند که این گردش دانش منجر به بهبود مستمر و ارتقا سازمان می شود. دانش یکی از بزرگترین میراث و محرک پیشرفت در هر شرکت است که برای کسب و کار ارزش ایجاد می کند و امکان تصمیم گیری همسوتر و قاطعانه تر را فراهم می کند. پراکندگی دانش سازمانی در بین ایمیل ها، اتوماسیونهای اداری، چت ها و شبکه های اجتماعی و مستندات آرشیو شده در فضای دیسک کامپیوتر کارکنان میتواند برای سازمان چالشهای جدی ایجاد کند. بسیاری از شرکتها در سازماندهی و ذخیرهسازی اطلاعات مشکل دارند، و این جایی است که نرم افزار مدیریت دانش پندار به شما کمک میکند. با پندار تمام محتوای دانش سازمانی شما در یک پلتفرم قابل دسترس و قابل جستجو قرار میگیرد. همچنین نرم افزار مدیریت دانش پندار، با استاندار ایزو 30401:2018 سازگار است که موجب پیاده سازی استاندارد مدیریت دانش، حفظ اطلاعات متخصصان و بهبود بهره وری در شرکت می شود. نرم افزار مدیریت دانش پندار دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را برای همه کارکنان در یک محیط امن و راحت فراهم میکند. و به شما کمک میکند همیشه بروز باقی بمانید.
شبکه اجتماعی درون سازمان پندار، بستری فراهم می کند تا کارکنان در یک فضای امن به تبادل نظر و گفتگو با هم بپردازند. این امکان وجود دارد تا گفتگو با محوریت موضوع مشخصی انجام شود. افراد با انتشار مطالب در شبکه اجتماعی جدیدترین اطلاعات را در اختیار همکاران خود گذاشته و نیز می توانند با مشارکت در یک موضوع در تکمیل آن مطلب نقش داشته باشند. افراد با لایک، کامنت و ارزیابی پست های منتشر شده، مشارکت میکنند. تالار گفتگو و گروه های هم اندیشی، افراد در طوفان های فکری شرکت خواهند کرد. گروه ها با تعریف تاپیک های گفتگو فضایی را ایجاد میکند تا افراد با هم صحبت کنند و فایل های مختلف را ارسال کنند.
بیشتر سازمان ها و شرکت ها برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود، هزینه قابل توجهی برای افکار سنجی و نظر سنجی اختصاص می دهند تا بتوانند با شناخت کافی نسبت به مخاطبان هدف خود، از رقبای خود جلوتر باشند و بر اساس نیاز مخاطب، استراتژی تولید و فروش و… سازمان خود را راه اندازی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شناخت نیاز مخاطب نیز با علم و پیشرفت هماهنگ شده و نیازمند درک سازمان هاست به همین دلیل تکنولوژی های به روزی چون نرم افزار نظرسنجی یا سامانه نظر سنجی برای کمک به شناخت مخاطب و نیازهایی که دارد پیاده سازی شده است. سامانه نظرسنجی پندار هم یک نرم افزار نظرسنجی با پرسش سوالات هدفمند است که می تواند بازخورد های ساختارمند را تحلیل، ارزیابی و طبقه بندی کند و با نتایج بدست آمده برای تحقق اهدافتان به شما کمک می کند.
اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.
نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری پندار به کمک هوش مصنوعی و الگوریتمهای بکار رفته شده در سیستم به شما کمک میکند از میان حجم انبوه بازخوردها، ایده های باکیفیت و ایده های پر تکرار را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت و نوآوری پندار بر مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل دسترسی را برای کارکنان آسان کرده است تا افراد در هر زمان، مکان و موقعیتی که بودند ایده که به ذهنشان رسیده است را ثبت کنند و به تبادل نظر درمورد آن بپردازند. به منظور ارزیابی و تحلیل ایده های ثبت شده، گردش کار بر پایه BPMS بکار گرفته شده است تا از این رو در فرآیند کارشناسی ایده ها، کارشناسان مربوطه، ایده دهنده را در راستای تکمیل ایده و نحوه اجرایی کردن آن یاری رسانند. از همه مهم ترین تمامی بخش های سازمان برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند با پندار تمامی ارتباطات بین نیروی کاری شما در سراسر سازمان و یا حتی جهان در کانالهای مشخص و امن قرار میگیرد که هر کارمندی صرف نظر از اینکه در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد میتواند ایده های خود را به اشتراک بگذارد، نوآوری کند، کار کند و تعاملات اجتماعی با سایر همکاران داشته باشد. همچنین به شما کمک میکند به راحتی چالشها را با همکاران به اشتراک بگذارید و دیدگاه آنان را در مورد مشکلات استراتژیک و عملیاتی جمع آوری کنید، همچنین بهترین ایده های کارکنان را همراه با مستندات پیوست آن جمعآوری و نگهداری کنید، به برترین ایده ها پاداش بدهید و از آن جهت ایجاد بهبود مستمر در سازمان استفاده کنید.
نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار)، يک نرم افزار مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل است که امکان نصب روي شبکههاي محلي و بستر ابری را دارد. سیستم مدیریت تجربه کارکنان، با قابلیت جمع آوری ایده ها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان و کارکنان، سازمان ها و کسب و کارها را یاری می کند تا بهبود مستمر بر اساس تفکر کایزن را به شکل بهینه اجرایی کنند. این سیستم شما را قادر می سازد تا روند اجرای پیشنهادات و انتقادات مجموعه تحت مدیریت خود را به صورت کاملاً مکانیزه راه اندازی کنید. به دلیل طراحی و پیاده سازی منعطف قابلیت هماهنگی با مدل مد نظر کسب و کار شما را خواهد داشت. زیر سیستم های، نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار) نرم افزار نظام پیشنهادها نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری نرم افزار مدیریت شکایت مشتری (انتقادات و شکایات) نرم افزار ارزیابی عملکرد و باشگاه مشارکت کارکنان سامانه مدیریت نظرسنجی و پایش رضایت مشتری نرم افزار مدیریت دانش سیستم ثبت شکایت صوتی و تلفنی