سیستم روابط عمومی نرم افزار تحت وب مي باشد که جهت مديريت کليه عمليات در يک واحد روابط عمومي طراحي گرديده است. از جمله امکانات سیستم روابط عمومی قدرت آلارم دهي و اطلاع رساني بالا بر اساس وقايع مختلف تاريخي،آرشيو اسناد روابط عمومي می باشد. در سیستم روابط عمومی سعي گرديده است از آخرين تکنولوژي ها و استاندارد هاي لازم در توليد نرم افزار استفاده گردد. در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .سیستم روابط عمومی قابلیت اتصال و ارسال اطلاعات به سامانه های مختلف مانند تکریم ارباب رجوع، کیوسک های اطلاع رسانی و پورتال سازمانی را دارد. از جمله قابلیت های دیگر سیستم روابط عمومی بولتن الکترونیکی، ارسال پیام کوتاه، ارسال خبرنامه، آرشیو تصاویر آرشیو فیلم های سازمان، ثبت وقایع، تقویم روزانه، تقویم وقایع، کلام بزرگان، دفترچه تلفن و ... می باشد. علاوه بر این امکانات قابلیت مجوز دهی به کاربران و مشخص نمودن فعالیت های کاری هر کاربر در سازمان از امکانات دیگر سیستم روابط عمومی می باشد.
راهکارهای جامع پورتال یکی از قویترین پورتالهای سازمانی است که بر پایه دولت الکترونیک و با هدف مدیریت پورتال خدمات الکترونیک ایجاد گردیده است. این راهکارها بیش از 180 ماژول نرم افزاری را در بر میگیرد که می توان خدمات مختلفی را بر روی پورتال ارائه نمود. شرکت بر اساس این ماژول پرتال استان آذربایجان شرقی را پیاده سازی نموده بود.
مرکز تماس (کال سنتر) Planet مناسب شرکت های کوچک می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفنی محدود دارند و تعداد تماس های همزمانشان بیش از 60 تماس همزمان نخواهد بود. این مرکز امکانات لازم برای یک مجموعه کوچک دارای سرویس تلفن، نمابر و پیامک را نیز فراهم می نماید و از طریق منوی IVR موجود می تواند به افزایش و ارتقای بهره وری شرکت های کوچک کمک شایانی نماید.
این نرم افزار به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و شامل چندين بخش مجزا مي باشد. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزارامکان تشخیص فرایند های کاری در سازمانها و ارسال درخواست ها به صورت اتوماتیک به مسئولین آن فرایند می باشد. برخي از بخش های این راهکار کارکرد عمومي داشته و شامل مشاهده ورود خروج پرسنل و پرسنل زير مجموعه، مشاهده و امضاي ماموريت ها و مرخصي ها و ميزان آنها براي هر يک از پرسنل و پرسنل زير مجموعه است
در شرایط کسبوکار امروز، تقاضا برای منابع انسانی استراتژیک بیش از پیش به چشم میخورد. از سوی دیگر رقابت بر سر جذب نیروی انسانی نیز میان سازمانها رو به افزایش است. فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی همواره یکی از مسائل مهم و حساس در سازمانها بوده است چرا که نیروی انسانی مهمترین مزیت رقابتی سازمانهای امروزی به شمار می رود که می تواند به عاملی برای موفقیت یا شکست سازمان تبدیل شوند.یافتن افراد مناسب برای شغل فرآیندی هست که باید آن را استاندارد نموده و با یک ابزار مناسب این فرآیند را مدیریت و مستند سازی نمود.
سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی بوده که به منظور تعريف ساختار سازماني در چندين لايه مختلف طراحی گردیده است. سیستم نوسازی و تحول اداری قابلیت تعریف ساختار بر اساس موقعیت جغرافيايي،چارت سازمانی، حوزه های ساختمانی و ساختار سازماني را دارد. از خصوصيات سیستم نوسازی و تحول اداری مي توان به مشخص نمودن تغييرات چارت در طول چندين سال اشاره نمود. همچنین در این سیستم امکان تشخیص پست های خالی بر اساس احکام صادر شده و ارسال اطلاعات به سیستم های مختلف از جمله تدارکات، کارتابل ها و ... وجود دارد از قابلیت های دیگر سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) امکان نمایش اطلاعات چارت به صورت نموداری و درختی می باشد که می تواند با استفاده از جستجوهای مختلف ترکیبی با سطوح سازمانی ترکیب گردد.