Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    نرم‌افزارهای محتوا محور

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه

    نرم افزار نظرسنجی

    500٬000٬000 ریال
    بیشتر سازمان ها و شرکت ها برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود، هزینه قابل توجهی برای افکار سنجی و نظر سنجی اختصاص می دهند تا بتوانند با شناخت کافی نسبت به مخاطبان هدف خود، از رقبای خود جلوتر باشند و بر اساس نیاز مخاطب، استراتژی تولید و فروش و… سازمان خود را راه اندازی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شناخت نیاز مخاطب نیز با علم و پیشرفت هماهنگ شده و نیازمند درک سازمان هاست به همین دلیل تکنولوژی های به روزی چون نرم افزار نظرسنجی یا سامانه نظر سنجی برای کمک به شناخت مخاطب و نیازهایی که دارد پیاده سازی شده است. سامانه نظرسنجی پندار هم یک نرم افزار نظرسنجی با پرسش سوالات هدفمند است که می تواند بازخورد های ساختارمند را تحلیل، ارزیابی و طبقه بندی کند و با نتایج بدست آمده برای تحقق اهدافتان به شما کمک می کند.

    سامانه کنترل ممیزی

    1٬000٬000٬000 ریال
    با استفاده از سامانه کنترل ممیزی در هنگام صدور اسناد کلیه اسناد کنترل و ممیزی شده و بر اساس کنترلهای تعریف شده در سیستم کلیه اسناد مورد بازبینی قرار می گیرد تا اشتباهی در صدور اسناد صورت نگیرد. سامانه این امکان را دارد تا از صدور چندین باره اسناد جلوگیری نموده و اسناد مشابه را شناسائی نماید.

    سایت آماده

    60٬000٬000 ریال
    ما تمامی خدمات آنلاین را برای شما یکجا فراهم کرده ایم. شما با خرید از سایت‌آماده با کمترین هزینه یکی از قوی ترین سایت ها را خواهید داشت که قدرت مانور بالایی نیز دارد. گارانتی سایت های ارائه شده توسط سایت آماده دلیل دیگری است. ما تا سه ماه سایت های خود را گارانتی میکنیم. پشتیبانی، سایت های ارائه شده توسط سایت آماده همواره تحت پشتیبانی سایت آماده قرار دارند.

    نرم افزار مدیریت بازخورد مشتری

    1٬500٬000٬000 ریال
    اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.

    سامانه جامع مدیریت آزمون گزینش برتر

    400٬000٬000 ریال
    این سامانه با هدف پوشش کلیه فرآیندهای مربوط به آزمون و به طور اختصاصی آزمون های استخدامی تولید شده است و طی چندین سال فعالیت شرکت توسط سازمان های بزرگ دولتی از جمله دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وزارت بهداشت و استانداری ها مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از قابلیت های مهم این محصول تصحیح اوراق با استفاده از الگوریتم های پردازش تصویر می باشد.

    نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری

    2٬000٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری پندار به کمک هوش مصنوعی و الگوریتمهای بکار رفته شده در سیستم به شما کمک میکند از میان حجم انبوه بازخوردها، ایده های باکیفیت و ایده های پر تکرار را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت و نوآوری پندار بر مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل دسترسی را برای کارکنان آسان کرده است تا افراد در هر زمان، مکان و موقعیتی که بودند ایده که به ذهنشان رسیده است را ثبت کنند و به تبادل نظر درمورد آن بپردازند. به منظور ارزیابی و تحلیل ایده های ثبت شده، گردش کار بر پایه BPMS بکار گرفته شده است تا از این رو در فرآیند کارشناسی ایده ها، کارشناسان مربوطه، ایده دهنده را در راستای تکمیل ایده و نحوه اجرایی کردن آن یاری رسانند. از همه مهم ترین تمامی بخش های سازمان برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند با پندار تمامی ارتباطات بین نیروی کاری شما در سراسر سازمان و یا حتی جهان در کانالهای مشخص و امن قرار میگیرد که هر کارمندی صرف نظر از اینکه در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد میتواند ایده های خود را به اشتراک بگذارد، نوآوری کند، کار کند و تعاملات اجتماعی با سایر همکاران داشته باشد. همچنین به شما کمک میکند به راحتی چالشها را با همکاران به اشتراک بگذارید و دیدگاه آنان را در مورد مشکلات استراتژیک و عملیاتی جمع آوری کنید، همچنین بهترین ایده های کارکنان را همراه با مستندات پیوست آن جمع‌آوری و نگهداری کنید، به برترین ایده ها پاداش بدهید و از آن جهت ایجاد بهبود مستمر در سازمان استفاده کنید.

    نرم‌افزارهای محتوا محور

    Close
    Filters Clear All
    کمترین: 1 ریال بیشترین: 15٬000٬000٬000 ریال
    ریال1 ریال15000000000