بیشتر سازمان ها و شرکت ها برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود، هزینه قابل توجهی برای افکار سنجی و نظر سنجی اختصاص می دهند تا بتوانند با شناخت کافی نسبت به مخاطبان هدف خود، از رقبای خود جلوتر باشند و بر اساس نیاز مخاطب، استراتژی تولید و فروش و… سازمان خود را راه اندازی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شناخت نیاز مخاطب نیز با علم و پیشرفت هماهنگ شده و نیازمند درک سازمان هاست به همین دلیل تکنولوژی های به روزی چون نرم افزار نظرسنجی یا سامانه نظر سنجی برای کمک به شناخت مخاطب و نیازهایی که دارد پیاده سازی شده است. سامانه نظرسنجی پندار هم یک نرم افزار نظرسنجی با پرسش سوالات هدفمند است که می تواند بازخورد های ساختارمند را تحلیل، ارزیابی و طبقه بندی کند و با نتایج بدست آمده برای تحقق اهدافتان به شما کمک می کند.
با استفاده از سامانه کنترل ممیزی در هنگام صدور اسناد کلیه اسناد کنترل و ممیزی شده و بر اساس کنترلهای تعریف شده در سیستم کلیه اسناد مورد بازبینی قرار می گیرد تا اشتباهی در صدور اسناد صورت نگیرد. سامانه این امکان را دارد تا از صدور چندین باره اسناد جلوگیری نموده و اسناد مشابه را شناسائی نماید.
ما تمامی خدمات آنلاین را برای شما یکجا فراهم کرده ایم. شما با خرید از سایتآماده با کمترین هزینه یکی از قوی ترین سایت ها را خواهید داشت که قدرت مانور بالایی نیز دارد. گارانتی سایت های ارائه شده توسط سایت آماده دلیل دیگری است. ما تا سه ماه سایت های خود را گارانتی میکنیم. پشتیبانی، سایت های ارائه شده توسط سایت آماده همواره تحت پشتیبانی سایت آماده قرار دارند.
اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.
این سامانه با هدف پوشش کلیه فرآیندهای مربوط به آزمون و به طور اختصاصی آزمون های استخدامی تولید شده است و طی چندین سال فعالیت شرکت توسط سازمان های بزرگ دولتی از جمله دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وزارت بهداشت و استانداری ها مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از قابلیت های مهم این محصول تصحیح اوراق با استفاده از الگوریتم های پردازش تصویر می باشد.
نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری پندار به کمک هوش مصنوعی و الگوریتمهای بکار رفته شده در سیستم به شما کمک میکند از میان حجم انبوه بازخوردها، ایده های باکیفیت و ایده های پر تکرار را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت و نوآوری پندار بر مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل دسترسی را برای کارکنان آسان کرده است تا افراد در هر زمان، مکان و موقعیتی که بودند ایده که به ذهنشان رسیده است را ثبت کنند و به تبادل نظر درمورد آن بپردازند. به منظور ارزیابی و تحلیل ایده های ثبت شده، گردش کار بر پایه BPMS بکار گرفته شده است تا از این رو در فرآیند کارشناسی ایده ها، کارشناسان مربوطه، ایده دهنده را در راستای تکمیل ایده و نحوه اجرایی کردن آن یاری رسانند. از همه مهم ترین تمامی بخش های سازمان برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند با پندار تمامی ارتباطات بین نیروی کاری شما در سراسر سازمان و یا حتی جهان در کانالهای مشخص و امن قرار میگیرد که هر کارمندی صرف نظر از اینکه در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد میتواند ایده های خود را به اشتراک بگذارد، نوآوری کند، کار کند و تعاملات اجتماعی با سایر همکاران داشته باشد. همچنین به شما کمک میکند به راحتی چالشها را با همکاران به اشتراک بگذارید و دیدگاه آنان را در مورد مشکلات استراتژیک و عملیاتی جمع آوری کنید، همچنین بهترین ایده های کارکنان را همراه با مستندات پیوست آن جمعآوری و نگهداری کنید، به برترین ایده ها پاداش بدهید و از آن جهت ایجاد بهبود مستمر در سازمان استفاده کنید.