Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    برنامه سازان شبکه داتیس

    شرکت دانش بنیان برنامه سازان شبکه داتیس، با همکاری متخصصین حوزه مهندسی نرم افزار و علم داده، در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف ارائه بروزترین راهکارهای نرم افزاری در حوزه جمع آوری و تحلیل اطلاعات و ارائه بهترین راهکارهای مدیریتی در امر بهبود مدیریت و بهبود فرایندهای سازمانی آغاز کرد. این شرکت که بنیان خود را بر استفاده از متدولوژی های نوین و استانداردهای بین المللی بنا نهاده، رشد بسیار سریع خود را، مدیون وفاداری مشتریانی است که مایلند برای پوشش نیازمندی های جدید و بی شمار خود در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات، از شرکت برنامه سازان شبکه داتیس و از خدمات پس از فروش بی قید و شرط آن بهره مند شوند. پس از آن این شرکت با تمرکز بر روی حوزه تعالی سازمانی و بهبود مستمر بر پایه کایزن، سیستم یکپارچه پندار را تولید و وارد بازار کرد.سامانه جامع پندار، سامانه ای یکپارچه مبتنی بر Web و اپلیکیشن موبایل با امکان نصب روی شبکههای محلی و بستر Cloud است. این محصول به عنوان راهکار نرم افزاری دانش بنیان به مدیران سازمانها و کسب و کارها را در پیاده سازی هرچه بهتر فرهنگ مشارکت و بهبود مستمر یاری میرساند. این سامانه در قالب نرم افزار های زیر ارائه می شود:  نرم افزار مدیریت دانش سازمانی  نرم افزار جامع نظام پیشنهادات  نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری  نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان و سنجش رضایت مشتری  زیر سیستم شبکه اجتماعی درون سازمان  نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس

    نرم افزار جامع نظام پیشنهادها

    1٬500٬000٬000 ریال
    نرم افزار نظام پیشنهادها پندار با قابلیت جمع آوری پیشنهادات و انتقادات مشتریان و کارکنان، سازمانها و کسب و کارها را یاری میکند تا بهبود مستمر بر اساس تفکر کایزن را بشکل بهینه اجرایی نمایند. نرم افزار نظام پیشنهادها پندار، سامانه ای است که با هدف استفاده از راهکارهای فناوری اطلاعات در تسهیل و مکانیزاسیون فرآیندهای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، بر پایه مدل تعالی سازمانی و تفکر مدیریت مشارکتی و بر اساس آئین نامه اجرایی ماده (۲۰) قانون مدیریت خدمات کشوری، ایجاد شده است.

    نرم افزار مدیریت دانش

    3٬000٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت دانش شبکه ای از آگاهی و دانایی در سازمان شکل می دهد. کارکنان برای پیشرفت و دسترسی به جدیدترین اطلاعات سازمان در این شبکه، همواره در حال تبادل دانش هستند که این گردش دانش منجر به بهبود مستمر و ارتقا سازمان می شود. دانش یکی از بزرگترین میراث و محرک پیشرفت در هر شرکت است که برای کسب و کار ارزش ایجاد می کند و امکان تصمیم گیری همسوتر و قاطعانه تر را فراهم می کند. پراکندگی دانش سازمانی در بین ایمیل ها، اتوماسیونهای اداری، چت ها و شبکه های اجتماعی و مستندات آرشیو شده در فضای دیسک کامپیوتر کارکنان میتواند برای سازمان چالشهای جدی ایجاد کند. بسیاری از شرکت‌ها در سازمان‌دهی و ذخیره‌سازی اطلاعات مشکل دارند، و این جایی است که نرم افزار مدیریت دانش پندار به شما کمک میکند. با پندار تمام محتوای دانش سازمانی شما در یک پلتفرم قابل دسترس و قابل جستجو قرار میگیرد. همچنین نرم افزار مدیریت دانش پندار، با استاندار ایزو 30401:2018 سازگار است که موجب پیاده سازی استاندارد مدیریت دانش، حفظ اطلاعات متخصصان و بهبود بهره وری در شرکت می شود. نرم افزار مدیریت دانش پندار دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را برای همه کارکنان در یک محیط امن و راحت فراهم میکند. و به شما کمک میکند همیشه بروز باقی بمانید.

    شبکه اجتماعی درون سازمانی

    700٬000٬000 ریال
    شبکه اجتماعی درون سازمان پندار، بستری فراهم می کند تا کارکنان در یک فضای امن به تبادل نظر و گفتگو با هم بپردازند. این امکان وجود دارد تا گفتگو با محوریت موضوع مشخصی انجام شود. افراد با انتشار مطالب در شبکه اجتماعی جدیدترین اطلاعات را در اختیار همکاران خود گذاشته و نیز می توانند با مشارکت در یک موضوع در تکمیل آن مطلب نقش داشته باشند. افراد با لایک، کامنت و ارزیابی پست های منتشر شده، مشارکت میکنند. تالار گفتگو و گروه های هم اندیشی، افراد در طوفان های فکری شرکت خواهند کرد. گروه ها با تعریف تاپیک های گفتگو فضایی را ایجاد میکند تا افراد با هم صحبت کنند و فایل های مختلف را ارسال کنند.

    نرم افزار نظرسنجی

    500٬000٬000 ریال
    بیشتر سازمان ها و شرکت ها برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود، هزینه قابل توجهی برای افکار سنجی و نظر سنجی اختصاص می دهند تا بتوانند با شناخت کافی نسبت به مخاطبان هدف خود، از رقبای خود جلوتر باشند و بر اساس نیاز مخاطب، استراتژی تولید و فروش و… سازمان خود را راه اندازی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شناخت نیاز مخاطب نیز با علم و پیشرفت هماهنگ شده و نیازمند درک سازمان هاست به همین دلیل تکنولوژی های به روزی چون نرم افزار نظرسنجی یا سامانه نظر سنجی برای کمک به شناخت مخاطب و نیازهایی که دارد پیاده سازی شده است. سامانه نظرسنجی پندار هم یک نرم افزار نظرسنجی با پرسش سوالات هدفمند است که می تواند بازخورد های ساختارمند را تحلیل، ارزیابی و طبقه بندی کند و با نتایج بدست آمده برای تحقق اهدافتان به شما کمک می کند.

    نرم افزار مدیریت بازخورد مشتری

    1٬500٬000٬000 ریال
    اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.