اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.
نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری پندار به کمک هوش مصنوعی و الگوریتمهای بکار رفته شده در سیستم به شما کمک میکند از میان حجم انبوه بازخوردها، ایده های باکیفیت و ایده های پر تکرار را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت و نوآوری پندار بر مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل دسترسی را برای کارکنان آسان کرده است تا افراد در هر زمان، مکان و موقعیتی که بودند ایده که به ذهنشان رسیده است را ثبت کنند و به تبادل نظر درمورد آن بپردازند. به منظور ارزیابی و تحلیل ایده های ثبت شده، گردش کار بر پایه BPMS بکار گرفته شده است تا از این رو در فرآیند کارشناسی ایده ها، کارشناسان مربوطه، ایده دهنده را در راستای تکمیل ایده و نحوه اجرایی کردن آن یاری رسانند. از همه مهم ترین تمامی بخش های سازمان برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند با پندار تمامی ارتباطات بین نیروی کاری شما در سراسر سازمان و یا حتی جهان در کانالهای مشخص و امن قرار میگیرد که هر کارمندی صرف نظر از اینکه در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد میتواند ایده های خود را به اشتراک بگذارد، نوآوری کند، کار کند و تعاملات اجتماعی با سایر همکاران داشته باشد. همچنین به شما کمک میکند به راحتی چالشها را با همکاران به اشتراک بگذارید و دیدگاه آنان را در مورد مشکلات استراتژیک و عملیاتی جمع آوری کنید، همچنین بهترین ایده های کارکنان را همراه با مستندات پیوست آن جمعآوری و نگهداری کنید، به برترین ایده ها پاداش بدهید و از آن جهت ایجاد بهبود مستمر در سازمان استفاده کنید.
نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار)، يک نرم افزار مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل است که امکان نصب روي شبکههاي محلي و بستر ابری را دارد. سیستم مدیریت تجربه کارکنان، با قابلیت جمع آوری ایده ها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان و کارکنان، سازمان ها و کسب و کارها را یاری می کند تا بهبود مستمر بر اساس تفکر کایزن را به شکل بهینه اجرایی کنند. این سیستم شما را قادر می سازد تا روند اجرای پیشنهادات و انتقادات مجموعه تحت مدیریت خود را به صورت کاملاً مکانیزه راه اندازی کنید. به دلیل طراحی و پیاده سازی منعطف قابلیت هماهنگی با مدل مد نظر کسب و کار شما را خواهد داشت. زیر سیستم های، نرم افزار مدیریت تجربه کارکنان(پندار) نرم افزار نظام پیشنهادها نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری نرم افزار مدیریت شکایت مشتری (انتقادات و شکایات) نرم افزار ارزیابی عملکرد و باشگاه مشارکت کارکنان سامانه مدیریت نظرسنجی و پایش رضایت مشتری نرم افزار مدیریت دانش سیستم ثبت شکایت صوتی و تلفنی
آنتوس یک پلتفرم حوزه ورزش و سلامت است مشتمل بر سه نسخه نرم افزار به شرح زیر در حال فعالیت است : 1- نرم افزار مدیریتی : از طریق این نسخه، مدیران مجموعه های ورزشی خصوصی و دولتی میتوانند به بهترین نحو ممکن می توانند مجموعه خود را مدیریت کنند. 2- نرم افزار اعضا و ورزشکاران : از طریق این نسخه اعضای مجموعه ها و ورزشکاران میتوانند با مدیر مجموعه و مربی خود در ارتباط باشند و نسبت به بررسی وضعیت مالی و شهریه خود و همینطور درخواست و دریافت برنامه از مربی اقدام نمایند. 3- نرم افزار مربیان : از طریق این نسخه مربی میتواند نسبت به ارائه برنامه های درخواستی و همینطور تعامل با شاگردان خود بپردازد.
سامانه آموزش مجازی راه حلی جامع براي برطرف کردن تمامي نيازهاي يادگيري الكترونيكي از طريق بستر اینترنت است. اين سامانه از پنج ماژول: - سما کلاس (بستر ارتباطی مدرس و دانش پذیر) - سما کورس(زیر سیستم محتوای آفلاین) - سمالاین (زیر سیستم کلاس مجازی) - سما لایت (اتوماسیون مدیریت آموزش) - زیر سامانه آزمون تشکیل شده است.