تعدد و تنوع در اسناد و مدارک بعلت گستردگی و نیز تغییرات و به روزرسانی این مدارک در طول عمر پروژه بقدری بالا خواهد رفت که نیاز و اولویت اصلی یک سیستم جهت کنترل و مدیریت اسناد را برای مدیریت پروژه بشدت افزایش خواهد داد.
پلتفرم و سامانه های جامع برای ارائه راهکارهای مبتنی بر وب سایت و اپلیکیشن در حوزه سلامت دیجتال و خدمات پزشکی؛ الف) سامانه نوبت دهی و ویزیت آنلاین پزشکان و مراکز درمانی به همراه پلتفرم گردشگری سلامت جزو سامانه اصلی شرکت در این حوزه میباشند. ب) کلینیک آنلاین دیابت؛ شرکت ستاک با مشارکت قطب سلامت کشور و شرکت مدیریت سلامت ایرانیان نسبت به تولید سامانه کلینیک آنلاین دیابت با هدف ارائه خدمات خودمراقبتی (self-care) و مراقبت خانگی (Home-care) برای بیماران دیابتی در سطح کشور نموده است.
اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.
نرم افزار مدیریت ایده و نوآوری پندار به کمک هوش مصنوعی و الگوریتمهای بکار رفته شده در سیستم به شما کمک میکند از میان حجم انبوه بازخوردها، ایده های باکیفیت و ایده های پر تکرار را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت و نوآوری پندار بر مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل دسترسی را برای کارکنان آسان کرده است تا افراد در هر زمان، مکان و موقعیتی که بودند ایده که به ذهنشان رسیده است را ثبت کنند و به تبادل نظر درمورد آن بپردازند. به منظور ارزیابی و تحلیل ایده های ثبت شده، گردش کار بر پایه BPMS بکار گرفته شده است تا از این رو در فرآیند کارشناسی ایده ها، کارشناسان مربوطه، ایده دهنده را در راستای تکمیل ایده و نحوه اجرایی کردن آن یاری رسانند. از همه مهم ترین تمامی بخش های سازمان برای دستیابی به موفقیت تلاش می کنند با پندار تمامی ارتباطات بین نیروی کاری شما در سراسر سازمان و یا حتی جهان در کانالهای مشخص و امن قرار میگیرد که هر کارمندی صرف نظر از اینکه در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارد میتواند ایده های خود را به اشتراک بگذارد، نوآوری کند، کار کند و تعاملات اجتماعی با سایر همکاران داشته باشد. همچنین به شما کمک میکند به راحتی چالشها را با همکاران به اشتراک بگذارید و دیدگاه آنان را در مورد مشکلات استراتژیک و عملیاتی جمع آوری کنید، همچنین بهترین ایده های کارکنان را همراه با مستندات پیوست آن جمعآوری و نگهداری کنید، به برترین ایده ها پاداش بدهید و از آن جهت ایجاد بهبود مستمر در سازمان استفاده کنید.