مرکز تماس (کال سنتر) Planet مناسب شرکت های کوچک می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفنی محدود دارند و تعداد تماس های همزمانشان بیش از 60 تماس همزمان نخواهد بود. این مرکز امکانات لازم برای یک مجموعه کوچک دارای سرویس تلفن، نمابر و پیامک را نیز فراهم می نماید و از طریق منوی IVR موجود می تواند به افزایش و ارتقای بهره وری شرکت های کوچک کمک شایانی نماید.
مرکز تماس (کال سنتر) Star مناسب برای سازمان ها، شرکت ها و ارگانهایی می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفن در سازمان مرکزی دارند تا از این طریق امکان کنترل و مدیریت تماسهای ورودی، ارسال یا دریافت پیامک، ارسال یا دریافت نمابر و تجهیز ایمیل سازمانی و دریافت خدمات مرتبط با سازمان بر روی IVR را داشته باشند. بنا به نوع و حیطه فعالیت تنوع استفاده از ابزارهای موجود در مرکز تماس Star بسیار زیاد است که هر مشتری با توجه به نوع عملکرد از آن بهره خواهد برد. این محصول قابل استفاده در مراکز درمانی، سازمان های خدمات محور، سازمان های آموزشی، سازمان های امدادی، سازمان های امنیتی، و شرکت های متوسط تا بزرگ می باشد.
خزنده وب (خزشگر وب) یک برنامه کامپیوتری است که به صورت خودکار صفحات وب را مرور و اطلاعات آنها را جمعآوری میکند. این اطلاعات معمولاً برای نمایهسازی در موتورهای جستجو استفاده میشود. خزندههای وب همچنین میتوانند برای اهداف دیگری مانند جمعآوری دادههای آماری، شناسایی محتوای مخرب یا نظارت بر عملکرد وبسایتها استفاده شوند.
نرم افزار مدیریت دانش شبکه ای از آگاهی و دانایی در سازمان شکل می دهد. کارکنان برای پیشرفت و دسترسی به جدیدترین اطلاعات سازمان در این شبکه، همواره در حال تبادل دانش هستند که این گردش دانش منجر به بهبود مستمر و ارتقا سازمان می شود. دانش یکی از بزرگترین میراث و محرک پیشرفت در هر شرکت است که برای کسب و کار ارزش ایجاد می کند و امکان تصمیم گیری همسوتر و قاطعانه تر را فراهم می کند. پراکندگی دانش سازمانی در بین ایمیل ها، اتوماسیونهای اداری، چت ها و شبکه های اجتماعی و مستندات آرشیو شده در فضای دیسک کامپیوتر کارکنان میتواند برای سازمان چالشهای جدی ایجاد کند. بسیاری از شرکتها در سازماندهی و ذخیرهسازی اطلاعات مشکل دارند، و این جایی است که نرم افزار مدیریت دانش پندار به شما کمک میکند. با پندار تمام محتوای دانش سازمانی شما در یک پلتفرم قابل دسترس و قابل جستجو قرار میگیرد. همچنین نرم افزار مدیریت دانش پندار، با استاندار ایزو 30401:2018 سازگار است که موجب پیاده سازی استاندارد مدیریت دانش، حفظ اطلاعات متخصصان و بهبود بهره وری در شرکت می شود. نرم افزار مدیریت دانش پندار دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را برای همه کارکنان در یک محیط امن و راحت فراهم میکند. و به شما کمک میکند همیشه بروز باقی بمانید.
این نرم افزار به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و شامل چندين بخش مجزا مي باشد. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزارامکان تشخیص فرایند های کاری در سازمانها و ارسال درخواست ها به صورت اتوماتیک به مسئولین آن فرایند می باشد. برخي از بخش های این راهکار کارکرد عمومي داشته و شامل مشاهده ورود خروج پرسنل و پرسنل زير مجموعه، مشاهده و امضاي ماموريت ها و مرخصي ها و ميزان آنها براي هر يک از پرسنل و پرسنل زير مجموعه است
شبکه اجتماعی درون سازمان پندار، بستری فراهم می کند تا کارکنان در یک فضای امن به تبادل نظر و گفتگو با هم بپردازند. این امکان وجود دارد تا گفتگو با محوریت موضوع مشخصی انجام شود. افراد با انتشار مطالب در شبکه اجتماعی جدیدترین اطلاعات را در اختیار همکاران خود گذاشته و نیز می توانند با مشارکت در یک موضوع در تکمیل آن مطلب نقش داشته باشند. افراد با لایک، کامنت و ارزیابی پست های منتشر شده، مشارکت میکنند. تالار گفتگو و گروه های هم اندیشی، افراد در طوفان های فکری شرکت خواهند کرد. گروه ها با تعریف تاپیک های گفتگو فضایی را ایجاد میکند تا افراد با هم صحبت کنند و فایل های مختلف را ارسال کنند.